صفحه اصلی / اخبار داخلی / هتل‌ها در مسیر ورشکستگی
هتل‌ها در مسیر ورشکستگی - تصویر 1

هتل‌ها در مسیر ورشکستگی

ایجاد شده: 23/تیر/1399       آخرین ویرایش: 23/تیر/1399

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس جامعه هتلداران استان مرکزی در تشریح آخرین وضعیت هتل‌ها و مراکز اقامتی این استان گفت: هتل‌ها در موج دوم کرونا از نظر اقامتی وضعیت خوبی ندارند و از سوی دیگر تمامی مراسم‌هایی که برای تابستان رزرو شده بود یا کنسل شده و یا در آستانه کنسلی است.

"مهرداد سمیعی" ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: هتل‌ها در حال حاضر نیمه تعطیل هستند و اکثر آنها به سمت ورشکستگی حرکت می‌کنند. با شکل‌گیری موج دوم بیماری و ضرری که هتل‌ها متحمل خواهند شد، احتمال تعطیلی کامل هتل‌های استان مرکزی بالاست.

وی ابراز داشت: در حال حاضر تعدیل نیرو در هتل‌های استان به ۵۰ درصد رسیده و عملاً این شرایط به معضل بیکاری و از دست رفتن شغل‌های ایجاد شده توسط تاسیسات گردشگری کمک می‌کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی نیز با اشاره به خسارات وارد شده به صنعت گردشگری استان، بیان داشت: پنج ماه است که با شیوع کرونا در کشور هتل‌ها از رونق افتاده‌اند و عملا به ساختمان‌هایی شیک و خوش و رنگ و لعاب خالی تبدیل شده‌اند و مشخص نیست سوت و کور بودنشان تا چه زمانی ادامه داشته باشد.

"مصطفی مرزبان" تصریح کرد: تا پایان خردادماه بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به تاسیسات گردشگری شامل هتل‌ها، میهمانپذیرها، هتل‌آپارتمان‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان خسارت وارد شده است. در حال حاضر نیز سطح اشغال هتل‌های استان بین ۵ تا ۸ درصد است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...