صفحه اصلی / اخبار داخلی / هتل‌نیوز بررسی می‌کند / مهمترین مشکلات و معضلات صنعت هتلداری در مصاحبه با بزرگان

هتل‌نیوز بررسی می‌کند / مهمترین مشکلات و معضلات صنعت هتلداری در مصاحبه با بزرگان

ایجاد شده: 19/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 19/اسفند/1396

آژانس خبری هتل‌نیوز؛ رسانه رسمی و تخصصی صنعت هتلداری ایران در مصاحبه با بیش از 40 نفر از مقامات، مسئولین، دست‌اندرکاران، روسای تشکل‌ها، مدیران ارشد، مدیران، مالکان و سرمایه‌گذاران صنعت هتلداری کشور فعال در بخش دولتی و خصوصی به بررسی مهمترین موضوعات، مسائل و مشکلات کشور در این حوزه، پرداخته است.

مشروح مهمترین اظهارات این افراد در مصاحبه با خبرنگاران هتل‌نیوز را در ادامه مشاهده می‌نمایید.

1 – فرشید کریمی؛ مدیر عامل شرکت آرین پارسه کیش: بهتر است تا تمامی نمایشگاه‌های گردشگری داخلی در یک زمان و مکان واحد برگزار شود.

2 – محمدرضا تهرانی؛ مدیر هتل آساره تهران: ورود سرمایه‌گذاران خارجی به صنعت هتلداری منجر به رقابتی شدن بازار و تبلیغات در سطح بین‌المللی می‌شود

3 – حمید کشایی؛ مشاور جامعه هتلداران ایران: خانه‌مسافرها باید زیر مجموعه هتلداری باشند و توسط جامعه هتلداران ساماندهی شوند.

4 – نعمت‌الله شهبازی؛ مدیرعامل اسبق شرکت توسعه گردشگری ایران: استفاده از فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال، راهکاری است برای افزایش کیفیت ارائه خدمات به گردشگران.

5 – امیر سامان سایه‌بان؛ مدیر کل هتل اطلس مشهد: در داخل کشور بسترهای لازم برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران وجود ندارد.

6 – منتظری؛ سرارزیاب تاسیسات گردشگری کشور: بخش خصوصی در حوزه استانداردسازی و بروزرسانی هتل‌ها عملکرد بهتری نسبت به بخش دولتی دارد.

7 – حسین ثابت؛ سرمایه‌گذار در صنعت هتلداری: گردشگری ایران دارای پتانسیل فوق‌العاده‌ای است که متاسفانه استفاده درستی از آن نمی‌شود.

8 – امیرحسین جعفری؛ مدیرعامل شرکت سفرهای علاءالدین: تفاوت اصلی نمایشگاه‌های داخلی با نمایشگاه‌های بین‌المللی در تبلیغات، اطلاع‌رسانی و برندسازی است.

9 – جمشید حمزه‌زاده؛ رئیس جامعه هتلداران ایران: برگزاری نمایشگاه به صورت اصولی راهی برای توسعه گردشگری است.

10 – محسن قریب؛ رئیس هیات‌مدیره گروه هتل‌های آریا: جذب سرمایه‌گذاران خارجی برای احداث هتل در ایران یک ضرورت غیر قابل انکار است.

11 – کامیار اسکندریون؛ رئیس جامعه هتلداران استان زنجان: متاسفانه برنامه‌ریزی در صنعت هتلداری ایران مبتنی بر آمار و اطلاعات نیست.

12 – عبدالحمید حرمتی؛ رئبس جامعه هتلداران استان خوزستان: خانه‌مسافرها باید ذخیره صنعت هتلداری باشند نه جایگزین.

13 – حمید جاویدان؛ مدیرکل هتل بزرگ شیراز: هتلداری مانند هر صنعت دیگری نیازمند زیربنای آموزشی، فرهنگی و اجتماعی است.

14 – علی‌عباس کمری؛ مدیرعامل سازمان سیاحتی کوثر: نمایشگاه گردشگری نیازمند اطلاع‌رسانی و تبلیغات از رسانه ملی است.

15 – ابوالفضل مکرمی‌فر؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی: در صنعت هتلداری به شدت با کمبود نیروی انسانی متخصص و کار آزموده مواجه هستیم.

16 – موافق؛ مدیرکل هتل هما ۱ مشهد: آموزش‌های هتلداری در سطح دانشگاه فقط جنبه نظری و تئوری دارد.

17 – جناب آقای حسن سیادتان؛ رئیس جامعه هتلداران استان فارس: نقطه شروع توسعه گردشگری ایران، تشکیل وزارتخانه است.

18 – محسن‌نژاد؛ معاون گردشگری استان فارس: ساخت هتل‌های جدید 4 و 5 ستاره برای جذب گردشگران خارجی، ضروری است.

19 – مانی معین‌زاده؛ مدیرکل هتل های فرودگاهی ایبیس و نووتل: تفاوت اصلی هتلداری ایران با سطح بین‌المللی در سیستم‌های کاری و روش‌های جذب مشتری است.

20 – علی معین‌زاده؛ رئیس جامعه هتلداران استان کرمان: هتلداران بر خلاف آژانس‌ها توان مالی شرکت در نمایشگاه‌های گردشگری را ندارند.

21 – یورگن شارکوزی؛ متخصص کار آفرینی و توسعه کسب و کار در صنعت گردشگری و هتلداری: ایران در سال گذشته شروع خوبی در حوزه گردشگران ورودی و افزایش مشاغل در این صنعت داشته است. اما پیش‌بینی‌های 10 سال آینده، رشد کمتری را نشان می‌دهد.

22 – پوریا ملکی؛ مدیر هتل میراژ کیش: وجود دپارتمان و واحد آموزش در هتل‌ها ضروری است.

23 – ضمیری؛ مالک و مدیر هتل پارسیس مشهد: نهادها و ارگان‌های دولتی به جای حمایت، سنگ‌اندازی می‌کنند.

24 – شاه‌احمدی؛ مدیرکل هتل‌های بین‌المللی و کریمه قم: فعالیت خانه‌مسافرها و واحدهای اقامتی دولتی ضریب اشغال هتل‌های استان قم را به 20 درصد رسانده است.

25 – الهام کزازی: مدیرعامل شرکت آموزش، مطالعات و مشاوره سیاحتی گردشگران بنیاد: نگاه‌ها به موضوع آموزش در هتلداری ایران، سطحی و همه چیز در حد شعار است.

26 – بصیری؛ نایب‌رئیس هیات‌مدیره شرکت مطبخ آرا: نمایشگاه گردشگری بهترین پل ارتباطی میان تولید کنندگان تجهیزات با هتلداران است.

27 – احد فخر؛ مدیر هتل هیلان رفسنجان: بازسازی هتل‌ها و بروز رسانی امکانات و خدمات نسبت به ساخت هتل‌های جدید در اولویت قرار دارد.

28 – عبدالحمید حمیدی؛ رئیس جامعه هتلداران استان کردستان: نمایش فرهنگ و آئین‌های بومی و محلی در نمایشگاه راه توسعه گردشگری نیست.

29 – فضل‌الله جوادپور؛ مدیرکل هتل شاه عباسی اصفهان: شاه بیت غزل صنعت گردشگری ایران احساس امنیت است.

30 – علی رحیم‌پور؛ مدیرعامل شرکت مهر سیاحت سبا: سیستم حاکم بر کسب‌و‌کار هتلداری ایران، بسته و خسته‌کننده است.

31 – محمد محب‌خدایی؛ معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور: رسانه‌های بخش خصوصی نظیر هتل‌نیوز نقش اصلی در اطلاع‌رسانی نمایشگاه را داشتند.

32 – سرکار خانم لسلی؛ مدیر دومین سایت محبوب سفر به ایران در چین: در چین اطلاعات بسیار کمی راجع به ایران وجود دارد و چنین رویدادی می‌تواند در راستای ایران‌شناسی بسیار موفقیت‌آمیز باشد.

33 – مهرداد تاوتلی؛ مدیرعامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی: گردشگری ایران در حال گذار از سنتی به مدرن است.

34 – حسام‌الدین امیری؛ رئیس هیات‌مدیره گروه هتل‌های اسپیناس: صنعت هتلداری در ایران نوپاست و راه طولانی را در پیش دارد.

35 – مارک لوئیس کلیفت؛ مدیرعامل پین تا پین: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی موجب توسعه صنعت گردشگری شده و ایران واقعی را به دنیا نشان می‌دهد.

36 – محمدرضا افشاری؛ مدیرعامل ایرانگردی مارکوپولو: تعامل میان هتلداران، تورگردانان و آژانس‌ها منجر به توسعه بیشتر صنعت گردشگری خواهد شد.

37 – رضا الوند؛ رئیس هیات‌مدیره شرکت گردش‌سازان تک پرداز: صنعت گردشگری و هتلداری ایران در زمینه آموزش‌های روز دنیا دچار خلاء است.

38 – علی دستجردی؛ رئیس هیات‌مدیره گروه هتل‌های سورینت: خصوصی‌سازی همیشه جزو اهداف اصلی دولت‌های پس از انقلاب بوده است.

39 – مهدی براتی؛ مدیر بهره‌برداری شرکت پارس آریا: اگر برای نیروی انسانی در صنعت هتلداری برنامه‌ریزی نداشته باشیم، خروجی خوبی نخواهیم داشت.

40 – حیدری؛ کارشناس “آی سی تی” در صنعت هتلداری: توسعه هتلداری با استفاده از تکنولوژی روز دنیا مانند “آی پی تی وی” عجین شده است.

41 – جعفر بذری؛ رئیس جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل: اخذ مالیات بر ارزش افزوده از میهمانان باعث بروز مشکلات زیادی در هتل‌ها شده است.

42 – سپهری؛ مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سفر کارت ملی: قیمت بالای زمین و محدودیت‌های فرهنگی مهمترین موانع صنعت هتلداری ایران است.

43 – ابراهیم بای سلامی؛ مدیرعامل هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی: صد هتل صد کسب‌و‌کار؛ جامع‌ترین طرح موجود در صنعت گردشگری کشور و دارای بیانیه، مانیفست و مواد مشخص است.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...