صفحه اصلی / اخبار خارجی / هتل‌آپارتمان Actor Galaxy؛ هتل آتریومی به شکل قطره آب
هتل‌آپارتمان Actor Galaxy؛ هتل آتریومی به شکل قطره آب - تصویر 1

هتل‌آپارتمان Actor Galaxy؛ هتل آتریومی به شکل قطره آب

ایجاد شده: 7/فروردین/1398       آخرین ویرایش: 24/فروردین/1398

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، هتل‌آپارتمان Actor Galaxy مجموعه اقامتی 26 طبقه‌ای که در سال 2015 طراحی و اجرا شده با زیربنایی بالغ بر 131260 متر مربع در فاصله 4،4 کیلومتری از مرکز شهر "سوچی" و در "ساچی" روسیه، واقع شده است.

فرم کلی و شکل ظاهری این مجتمع اقامتی مانند قطره‌ آبی کشیده است که توسط دفتر معماری SPEECH Architectural Office طراحی شده است. در این ساختار، تمامی طبقات دارای تراس‌های زیبایی هستند که با توجه به جهت‌گیری خود به سمت دریا به تدریج از ارتفاع آن‌ها کم می‌شود.

تمامی واحدهای این هتل‌آپارتمان دارای امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، تختخواب، ماشین لباسشویی، تجهیزات آشپزخانه و برخی از واحدها نیز شامل یک اتاق مخصوص غذاخوری با یک تراس است.

هتل‌آپارتمان Actor Galaxy همچنین دارای یک استخر در فضای باز، ساحل خصوصی و لانج بزرگ است.

طراحی مواج و متفاوت هر یک از طبقات این هتل‌آپارتمان به شکلی است که در نگاه اول گویی نسیم دریا باعث ایجاد آن شده است. به گفته تیم معماری پروژه Actor Galaxy این مجموعه مانند کشتی کروز است.

طراحی داخلی هتل لوکس و مدرن Actor Galaxy نیز متشکل از دو آتریوم است. آتریوم بزرگتر در قسمت مرکزی فرم قطره‌ای واقع شده و توسط پوششی نیمه شفاف و با دوام، پوشیده شده است. یک آتریوم کوچکتر نیز در قسمت جلویی جانمایی شده که ساختاری مثلثی دارد.

در فضای پیرامون آتریوم‌ها نیز فضاهای عمومی مانند فروشگاه‌ها، کافی‌شاپ‌ها، گالری‌ها، آسانسورهای پانوراما و ... قرار گرفته است.

فضای داخلی هتل نیز مانند خارج بنا، تمام سفید است و روز باعث ایجاد نور و سایه و در شب با استفاده از نورپردازی، روشن می‌شود.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...