صفحه اصلی / اخبار داخلی / هتل پارسیان آزادی تهران؛ برنده جایزه جهانی سفر ( World Travel Awards ) در میان هتل‌های ایران
هتل پارسیان آزادی تهران؛ برنده جایزه جهانی سفر ( World Travel Awards ) در میان هتل‌های ایران - تصویر 1

هتل پارسیان آزادی تهران؛ برنده جایزه جهانی سفر ( World Travel Awards ) در میان هتل‌های ایران

ایجاد شده: 29/اردیبهشت/1397       آخرین ویرایش: 29/اردیبهشت/1397

هتل پارسیان آزادی تهران موفق شد جایزه جشنواره جهانی سفر تحت عنوان World Travel Awards در میان هتل‌های ایران را کسب نماید.

به گزارش هتل‌نیوز، بیست و پنجمین جشنواره جایزه جهانی سفر ( World Travel Awards ) در سال 2018 هم‌اکنون در کشورها و مناطق مختلف جهان در حال برگزاریست که با پایان این رویداد در منطقه خاورمیانه، هتل پارسیان آزادی تهران در میان 5 هتل ایرانی که برای دریافت این جایزه نامزد شده بودند، موفق شد این عنوان را به خود اختصاص دهد.

هتل‌های عباسی اصفهان، داریوش کیش، هما تهران و لاله تهران از دیگر نامزدهای ایرانی حاضر در این بخش بودند.

جایزه جهانی سفر موسوم به World Travel Awards به عنوان یک رویداد عطف در تقویم صنعت گردشگری جهان در نظر گرفته می‌شود.

این جشنواره بین‌المللی در سال 1993 با هدف معرفی برترین‌های دنیا در تمامی بخش‌های صنعت گردشگری اعم از مسافرتی، اقامت، میهمان‌نوازی و … تاسیس شد و امروزه پس از گذشت 25 سال، دریافت نشان World Travel Awards به عنوان نشان نهایی تعالی و کمال در صنعت گردشگری شناخته می‌شود.

روند برگزاری جشنواره بین‌المللی World Travel Awards به این شکل است که همه ساله یک تور جهانی شامل مجموعه‌ای مراسمات در مناطق و قاره‌های مختلف جهان و در پایان نیز یک جشن بزرگ و سراسری با حضور تمامی برندگان، برگزار می‌شود.

مراسم پایانی جشنواره جایزه جهانی سفر با حضور تصمیم‌گیرندگان، چهره‌های برتر و رسانه‌های شاخص در این حوزه برگزار و محتوای آن نیز به 10 زبان در وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی سراسر جهان منتشر می‌شود.

جایزه جهانی سفر موسوم به World Travel Awards در طول 25 سال گذشته به عنوان برندی برای نشان دادن کیفیت در صنعت گردشگری معرفی شده است ولیکن در ایران فعالان گردشگری تنها در بخش هتلداری این مسابقه شرکت کرده‌اند و بخش‌های دیگر این جایزه مانند شرکت‌های مسافرتی، خطوط هوایی، شرکت‌های فناوری ارتباطات و اطلاعات، نوآوری‌ها و … خالی از حضور ایرانیان است.

هتل “داریوش” کیش به عنوان رکورددار کسب این عنوان در سال‌های 2012، 2014، 2015 و 2016، هتل “عباسی” اصفهان در سال 2013، هتل “لاله” تهران در سال 2017 و بالاخره هتل پارسیان “آزادی” تهران در سال 2018، برندگان این جایزه در میان هتل‌های ایرانی بوده‌اند.

روند برگزاری جایزه جهانی سفر 2018 در منطقه خاورمیانه از روز 1 فوریه ( 12 بهمن‌ماه 96 ) آغاز شد و تا روز 18 مارس ( 27 اسفندماه 96 ) ادامه داشت. مراسم پایانی نیز در تاریخ 19 آوریل 2018 ( 30 فروردین‌ماه 97 ) همزمان با برگزاری کنفرانس سرمایه‌گذاری هتل‌های عربی به میزبانی هتل “والدروف آستوریا” در منطقه راس‌الخیمه شهر “دوبی” امارات، برگزار شد.

مراسم پایانی جشنواره جایزه جهانی سفر در سال 2018 پس از اجرای تور جهانی در کشورهای یونان، هنگ‌کنگ، اکوادور، آفریقای جنوبی و جامائیکا در روز 1 دسامبر مورخ 10 آذرماه 1397 به میزبانی شهر “لیسبون” پرتغال، برگزار خواهد شد.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...