صفحه اصلی / اخبار خارجی / هتل هیلتون در آسمان خراش
هتل هیلتون در آسمان خراش - تصویر 1

هتل هیلتون در آسمان خراش

ایجاد شده: 22/بهمن/1396       آخرین ویرایش: 22/بهمن/1396

گروه هتلهای هیلتون از یک هتل خود در آسمان خراشی مدرن در شهر Fuzhou رونمایی کرد.

اکنون بازدید کندگان از شهر Fuzhou میتوانند برخی از جذاب ترین مناظر شهر را با باز شدن هتل هیلتون Fuzhou شاهد باشند. قرار است دومین هتل از هتلهای هیلتون در شهر ساحلی Fuzhou طبقات یک، چهار و 39 الی 55 ساختمان نمادین Sandi Lianbang را اشغال نماید. این ساختمان در نزدیکی مرکز تجاری بین المللی Fuzhou و پارک Wanglongtai قرار گرفته است.

هتل هیلتون Fuzhou دارای 331 اتاق و سوییت خواهد بود که یک پنجره بزرگ از کف اتاق تا سقف دارند که نمایی بی نظیر از شهر را به مهمان میدهند. همراه با اتاقها و سوییتهای جادار، بوفه صبحانه، چای بعد از ظهر و نوشیدنی عصر هر روزه به رایگان برای مهمانان سرو میشود. این هتل علاوه بر دارا بودن یک لانج مجلل، سه رستوران برای ارائه غذاهای محلی و بین المللی نیز دارد.

از دیگر امکانات این هتل میتواند به استخر سرپوشیده و یک باشگاه ورزشی 24 ساعته مجهز به تردمیل و تجهیزات ورزشی مدرن دیگر نیز اشاره کرد.

این هتل دارای 11 اتاق چند منظوره برای برگزاری مراسم دارد که شامل سه سالن رقص مجهز به آخرین امکانات صدا و تصویر میباشد. 11 کیلومتر از ایستگاه راه آهن شمالی و 54 کیلومتر از فرودگاه بین المللی Fuzhou فاصله دارد.

در بین 14 برند متفاوت هتلهای هیلتون، هتل Fuzhou بخشی از برنامه “افتخارات هیلتون” است که این برنامه در راستای تشویق و اهداء جوایز و امتیاز به مهمانان وفادار است. گروه هتلهای هیلتون به مهمانانی که مستقیما و از طریق کانالهای مورد قبول هیلتون اقدام به رزرو هتل میکنند، جوایزی اهدا میکند. اعضای این برنامه میتوانند از ابزار دیجیتالی که در اپلیکیشن مختص برنامه “افتخارات هیلتون” وجود دارد نیز استفاده کند. یکی از خدمات این اپلیکیشن این است که مهمان میتواند ابتدا check-in کرده و سپس اتاق خود را انتخاب کند! یکی دیگر از این خدمات این است که هنگام جشن بازگشایی یکی از هتلهای هیلتون، به اعضای این برنامه 1000 امتیاز داده میشود و آنها میتوانند در یکی از هتلهایی که بهترین قیمت را دارند اتاق رزرو کنند!

مالک هتل هیلتون Fuzhou، شرکت Guoshi Group است که در چین قرار دارد.

لازم به ذکر است که اخیرا کارکنان هتلهای هیلتون باز شدن یکصدمین هتل خود در کشور چین را جشن گرفته بودند.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...