صفحه اصلی / اخبار خارجی / هتل هیلتون Seelbach فروخته شد

هتل هیلتون Seelbach فروخته شد

ایجاد شده: 19/بهمن/1396       آخرین ویرایش: 19/بهمن/1396

شرکت Rockbridge اعلام کرد که در یک قرارداد مشترک با گروه مدیرت هتلهای Musselman ، هتل هیلتون Seelbach را که در شهر لویزویل واقع شده، خریداری نموده است.

شرکت Rockbridge امیدوار است با استفاده از قابلیتهای افراد در همان منطقه و شهر، فرصتهای موجود در هتل هیلتون را فعال کند. هتل هیلتون Seelbach جزو مکانهای تاریخی در فهرست ملی به ثبت رسیده است. این هتل که 321 اتاق دارد دارای چندین رستوران و بار میباشد و بیش از 3000 متر مربع فضای برگزاری جلسات دارد.

شرکت Rockbridge که یک شرکت سرمایه گذاری است نزدیک به دودهه تجربه سرمایه گذاری در املاک و مستقلات را دارد. Rockbridge دو هتل دیگر در شهر لویزویل خریداری کرده است.

شرکت مدیریت هتلهای Musselman یک شرکت مدیریتی در حوزه توسعه، مالکیت و مدیریت هتلهایی است که در سطح جهانی جایزه برده اند. این شرکت دارای 38 هتل در طول 27 سال فعالیت خود است و در منطقه لویزویل دارای 5 هتل میباشد که یکی از آنها در حال ساخت است. این شرکت بسیاری از هتلهای هیلتون و ماریوت را مدیریت کرده و دارای جوایز زیادی از جمله جایزه “بهترین هتل سال” میباشد. باور اصلی این شرکت بر رفتار صحیح با مردم و مهمانها است.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...