صفحه اصلی / اخبار داخلی / هتل هویزه تهران؛ نخستین هتل کشور مجهز به سایت انرژی خورشیدی
هتل هویزه تهران؛ نخستین هتل کشور مجهز به سایت انرژی خورشیدی - تصویر 1

هتل هویزه تهران؛ نخستین هتل کشور مجهز به سایت انرژی خورشیدی

ایجاد شده: 9/خرداد/1397       آخرین ویرایش: 9/خرداد/1397

به گزارش هتل‌نیوز پس از ساخت سازه‌های نگهدارنده، نصب پنل‌های خورشیدی، کابل‌کشی و نصب تجهیزاتی از قبیل “اینورتر” و “کنتور برق” و بر اساس توافقات حاصل شده با شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، سایت انرژی خورشیدی هتل هویزه تهران به عنوان اولین هتل در کشور مجهز به این سیستم تامین انرژی، راه‌‌اندازی شد.

مدیرکل هتل هویزه تهران ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: با راه‌اندازی و استفاده از این سیستم انرژی خورشیدی علاوه بر تامین بخشی از انرژی مورد نیاز هتل، موفق شدیم برای اولین بار در میان هتل‌های سراسر کشور با فروش برق تولید شده به وسیله این سیستم انرژی خورشیدی، اقدام به درآمدزایی از طریق ارائه خدمات جانبی در هتل نماییم.

دکتر سید مهدی حسینی، تصریح کرد: بر اساس توافق حاصل شده هر کیلو وات برق تولیدی سیستم انرژی خورشیدی به مبلغ 8000 ریال توسط شرکت توزیع نیروی برق استان تهران خریداری خواهد شد که با توجه به حجم برق تولید شده، سالانه مبلغی بالغ بر 150 میلیون ریال درآمد را در بر خواهد داشت.

وی در پایان افزود: با توجه به درآمدهای حاصل شده از طریق فروش برق تولیدی سیستم انرژی خورشیدی می‌توان گفت هزینه‌های نصب و راه‌اندازی این سیستم حداکثر طی مدت 4 سال مستهلک شده و پس از این مدت به سودآوری دست یافت.

لازم به ذکر است این سیستم انرژی خورشیدی برای اولین بار در میان هتل‌های ایران در هتل هویزه تهران، نصب و راه‌اندازی گردیده است.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...