صفحه اصلی / اخبار خارجی / هتل قصر السراب ابوظبی؛ بزرگترین هتل در دل بیابان
هتل قصر السراب ابوظبی؛ بزرگترین هتل در دل بیابان - تصویر 1

هتل قصر السراب ابوظبی؛ بزرگترین هتل در دل بیابان

ایجاد شده: 26/اسفند/1397       آخرین ویرایش: 26/اسفند/1397

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، هتل "قصر السراب" واقع در "ابوظبی" امارات، هر آنچه که از یک هتل لوکس و مجلل انتظار دارید از ویلاهای لاکچری و استخرهای اختصاصی گرفته تا رستوران‌های بی‌نظیر و اسپای مجهز و مدرن را یکجا دارد.

جالب اینجاست که در خارج از دیوارهای این هتل چیزی نیست جز شن و ریگ‌های کویری!!! این هتل در نواری کویری امارات و یکی از بزرگترین صحراهای ماسه‌ای دنیا قرار گرفته است.

ساخت مجموعه هتل "قصر السراب" سه سال طول کشیده و 245 میلیون دلار، هزینه در پی داشته است. طراحی این هتل به شکل یک قلعه است که در 200 کیلومتری شهر ابوظبی و در میان ماسه‌ها خودنمایی می‌کند. 

هتل "قصرالسراب" دارای 154 اتاق و 52 ویلاست که در مساحتی بالغ بر 80 هزار متر مربع، احداث شده است. هزینه اقامت در این هتل از شبی 600 دلار شروع می‌شود.

لازم به ذکر است، طراحی این هتل به شکلی انجام شده که هوای آلوده و مملو از خاک هنگام طوفان شن در صحرا به فضای داخلی هتل راه پیدا نکند. در حقیقت دستگاه‌های پیشرفته باعث تغییر مسیر ماسه‌ها و پاکسازی آنها می‌شوند.

این هتل لاکچری دارای چندین رستوران بی‌نظیر از جمله رستورانی به شکل کپر است که میهمانان می‌توانند بر روی تخت‌هایی باز همراه با موسیقی زنده و منوهای خلاقانه، غذای خود را میل کنند.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...