صفحه اصلی / اخبار داخلی / نگاه مسئولان به گردشگری باید تغییر پیدا کند
نگاه مسئولان به گردشگری باید تغییر پیدا کند - تصویر 1

نگاه مسئولان به گردشگری باید تغییر پیدا کند

ایجاد شده: 9/تیر/1399       آخرین ویرایش: 9/تیر/1399

به گزارش هتل‌نیوز، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان در دیدار و گفتگو با نایب‌رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، اظهار داشت: هنگامی که نگاه گردشگری در بین مسئولان تغییر کند و موضوع گردشگری در اولویت دستگاه‌های دولتی قرار گیرد، آنگاه این استان به عنوان هدف و مقصد گردشگری شناخته خواهد شد.

"فریدون فعالی" در این جلسه با تاکید بر اینکه صنعت گردشگری باید محور توسعه استان قرار گیرد و به صورت مشخص معین اقتصادی برای آن تعریف شود، ابراز داشت: جاذبه‌های گردشگری استان به زودی از طریق راه‌اندازی کمپین گردشگری معرفی خواهند شد.

نایب‌رئیس مجمع نمایندگان کرمان نیز در این دیدار گفت: باید معیارها و شاخص‌های توسعه صنعت گردشگری استان، شناسایی و اولویت‌بندی شده و برای هر یک از این موارد طرح ارائه شود.

"عفت شریعتی" تصریح کرد: برای تدوین این طرح باید ظرفیت‌های گردشگری کرمان، شناسایی و مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان با مطالعه و برنامه‌ریزی اصولی در توسعه صنعت گردشگری منطقه نقش موثری ایفا کرد.

وی در پایان گفت: با توجه به ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری استان، رسانه ملی و استانی باید در این زمینه تبلیغ بیشتری انجام دهند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...