صفحه اصلی / رویدادها و نمایشگاه‌ها / نمایشگاه هتل، تجهیزات پذیرایی، غذا و نوشیدنی ( Food & Hotel Indonesia ) – جاکارتا ( اندونزی )
نمایشگاه هتل، تجهیزات پذیرایی، غذا و نوشیدنی ( Food & Hotel Indonesia ) – جاکارتا ( اندونزی ) - تصویر 1

نمایشگاه هتل، تجهیزات پذیرایی، غذا و نوشیدنی ( Food & Hotel Indonesia ) – جاکارتا ( اندونزی )

ایجاد شده: 1/مرداد/1398       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1398

به گزارش هتل‌نیوز، پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی هتل، تجهیزات پذیرایی، غذا و نوشیدنی تحت عنوان Food & Hotel Indonesia طی مدت چهار روز از تاریخ 24 تا 27 جولای مصادف با 2 تا 5 مردادماه در شهر "جاکارتا" اندونزی برگزار می‌شود.

در این رویداد بین‌المللی، محصولاتی در زمینه تجهیزات پذیرایی، تهیه و پردازش غذا، آشپزی، نوشیدنی، توزیع، نانوایی و قنادی، گوشت و مرغ و همچنین محصولات لبنی به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه هتل، تجهیزات پذیرایی، غذا و نوشیدنی اندونزی، همه ساله محل تجمع و حضور جمعی از تصمیم‌گیرندگان، وارد کنندگان، تولید و توزیع کنندگان، نمایندگان شرکت‌ها، هتلداران، مشاوران، سرمایه‌‌گذاران و خریداران فعال در حوزه‌های مرتبط است تا جایی که در دوره گذشته این رویداد، 1597 شرکت بین‌المللی از 47 کشور مختلف جهان، 14 پاویون بین‌المللی و همچنین حدود 36000 نفر بازدید کننده، حضور داشتند.

کشور اندونزی با رشد اقتصادی 6.2 درصد و جمعیتی بالغ بر 240 میلیون نفر به عنوان فرزند طلایی اقتصاد جهان، نام‌گذاری شده است. کشوری که با برخورداری از فضای کسب و کار سالم و شرایط سیاسی پایدار، یکی از 4 بازار رو به رشد جهان را به خود اختصاص داده است.

پیش‌بینی می‌شود در این دوره از نمایشگاه هتل، تجهیزات پذیرایی، غذا و نوشیدنی نیز حدود 1600 شرکت و بین 20 تا 50 هزار نفر بازدیدکننده، حضور داشته باشند تا با نوآوری‌های جدید، ایده‌های کسب و کار، روندها و فناوری‌های در صنعت میهمان‌نوازی و هتلداری، آشنا شوند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...