صفحه اصلی / رویدادها و نمایشگاه‌ها / نمایشگاه تجهیزات، لوازم و ماشین‌آلات کافی‌شاپ ( Café Malaysia ) - مالزی ( کوالالامپور )
نمایشگاه تجهیزات، لوازم و ماشین‌آلات کافی‌شاپ ( Café Malaysia ) - مالزی ( کوالالامپور ) - تصویر 1

نمایشگاه تجهیزات، لوازم و ماشین‌آلات کافی‌شاپ ( Café Malaysia ) - مالزی ( کوالالامپور )

ایجاد شده: 14/دی/1398       آخرین ویرایش: 14/دی/1398

به گزارش هتل‌نیوز، ششمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات، لوازم و ماشین‌آلات کافی‌شاپ تحت عنوان Café Malaysia طی روزهای 9 تا 11 ژانویه سال 2020 مصادف با 19 تا 21 دی‌ماه در مرکز تجارت و نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور مالزی در شهر "کوالالامپور" برگزار می‌شود.

نمایشگاه Café Malaysia برای تامین منابع سالانه شرکت‌های مشهور و ایجاد فرصت‌های جدید همکاری با شرکای منطقه‌ای و بین‌المللی، بستر مناسبی به حساب می‌آید. از سوی دیگر شرکت‌کنندگان در این رویداد می‌توانند، فناوری‌ها و آخرین دستاوردها در حوزه‌های تهیه غذا و تجهیزات را بروزرسانی کنند.

برگزاری سمینارهای آموزشی رایگان برای ارائه دانش روز و مسابقاتی از جمله Barista و لاته‌آرت از جمله برنامه‌های جانبی این رویداد است.

در دوره گذشته این نمایشگاه که در سال 2019 برگزار شد، 180 غرفه‌دار از 22 کشور حضور داشتند و 13550 نفر از 52 کشور جهان نیز برای بازدید از این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

تجهیزات و فناوری‌های مربوط به کافی‌شاپ از جمله تصفیه، شیرینی و نانوایی، مواد اولیه، بسته‌بندی و تمامی لوازم و کالاهای متنوعی که ممکن است در یک کافه تجاری به آن نیاز داشته باشید در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...