صفحه اصلی / رویدادها و نمایشگاه‌ها / نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سفر شرق ترکیه - وان
نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سفر شرق ترکیه - وان - تصویر 1

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سفر شرق ترکیه - وان

ایجاد شده: 10/شهریور/1398       آخرین ویرایش: 16/شهریور/1398

 به گزارش هتل‌نیوز، دهمین نمایشگاه بین‌المللی "گردشگری و سفر شرق ترکیه" طی روزهای 26 الی 29 سپتامبر سال 2019 مصادف با 4 تا 7 مهرماه 98 به میزبانی شهر "وان" برگزار خواهد شد.

"بهزاد شجاعی" مدیر اجرایی پاویون گردشگری ایران در دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سفر شرق ترکیه، اظهار داشت: این نمایشگاه در سال‌های گذشته با حمایت مستقیم وزارت گردشگری ترکیه، استانداری وان، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان وان و بسیاری از مراکز معتبر و برند های گردشگری در حوزه های مختلف، برگزار شده است.

"شجاعی" با اشاره به برگزاری این نمایشگاه توسط شرکت نمایشگاهی ترکیه‌ای "آسیا" به عنوان یکی از باسابقه‌ترین برگزارکنندگان رویدادهای نمایشگاهی در ترکیه و منطقه خاورمیانه، ابراز داشت: با توجه به اهمیت صنعت گردشگری، کشورهای همسایه مانند ایران، عراق، آذربایجان، ارمنستان، گرجستان و نخجوان در این دوره از نمایشگاه نیز حضور خواهند داشت.

وی افزود: در دوره گذشته این نمایشگاه ( نهمین دوره ) که سال گذشته برگزار شد، حدود 160 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای ایران، عراق، ارمنستان، آذربایجان و 35 استان از سراسر ترکیه، حضور داشتند و حدود 65000 نیز از این رویداد بین‌المللی بازدید بعمل آوردند.

وی در پایان گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها در نمایشگاه سال جاری 250 شرکت داخلی و خارجی و حدود 100 هزار نفر بازدیدکننده حضور خواهند داشت.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...