صفحه اصلی / رویدادها و نمایشگاه‌ها / نمایشگاه بین‌المللی غذا، نوشیدنی و میهمان‌نوازی ( Express Food & Hospitality Bengaluru ) - بنگلور ( هندوستان )
نمایشگاه بین‌المللی غذا، نوشیدنی و میهمان‌نوازی ( Express Food & Hospitality Bengaluru ) - بنگلور ( هندوستان ) - تصویر 1

نمایشگاه بین‌المللی غذا، نوشیدنی و میهمان‌نوازی ( Express Food & Hospitality Bengaluru ) - بنگلور ( هندوستان )

ایجاد شده: 20/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 26/خرداد/1398

به گزارش هتل‌نیوز، نمایشگاه بین‌المللی غذا، نوشیدنی و میهمان‌نوازی هندوستان تحت عنوان Express Food & Hospitality Bengaluru طی روزهای 13 تا 15 ژوئن سال جاری ( 23 تا 25 خردادماه ) در شهر "بنگلور" برگزار می‌شود.

این نمایشگاه یک رویداد تجاری به شکل B2B است که بر صنعت غذا و میهمان‌نوازی تمرکز دارد و هدف اصلی آن، ایجاد فرصت‌های بزرگ و کسب و کارهای موفق برای شرکت‌ها و متخصصان تجاری در کشور هندوستان است.

در نمایشگاه بین‌المللی غذا، نوشیدنی و میهمان‌نوازی هندوستان، شرکت‌هایی از 11 کشور مختلف جهان حضور دارند که به معرفی و ارائه برندهای معتبر در این حوزه خواهند پرداخت.

علاوه بر نمایشگاه، برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی و همچنین کنفرانس‌ها و نشست‌های تخصصی از دیگر برنامه‌های جانبی نمایشگاه بین‌المللی غذا، نوشیدنی و میهمان‌نوازی در هندوستان خواهد بود.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...