صفحه اصلی / اخبار داخلی / نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس، میدانی است برای عرضه آثار و پیشینه کهن تمدن ایران
نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس، میدانی است برای عرضه آثار و پیشینه کهن تمدن ایران - تصویر 1

نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس، میدانی است برای عرضه آثار و پیشینه کهن تمدن ایران

ایجاد شده: 14/آبان/1397       آخرین ویرایش: 14/آبان/1397

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس در مراسم رونمایی از پوستر دهمین نمایشگاه گردشگری پارس، اظهار داشت: گردشگری در دنیای امروزی به عنوان یک صنعت مهم در چرخه اقتصادی کشورها به حساب می‌آید.

به گزارش هتل‌نیوز "مشتاقی لاری" با اشاره به برخی جزئیات نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس در دوره گذشته، ابراز داشت: دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس با پیشینه برگزاری موفق طی سال‌های گذشته، علی‌الخصوص دوره قبلی که در فضایی مجموعا به مساحت 10200 متر مربع شامل 7200 متر سالن و 3000 متر فضای باز برگزار شد، صحنه و میدانی است برای عرضه آثار ملی و پیشینه کهن ایران و استان فارس که مهد تمدن، ارزش، هنر و میراص ملی است.

"مشتاقی لاری" تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس دارای ویژگی‌های بسیار ارزشمندی است و امیدواریم بتوانیم با همکاری و همراهی مسئولان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نمایشگاهی بهتر از سال‌های گذشته و با بازخوردی در سطح ملی، برگزار کنیم.

وی افزود: نمایشگاه امسال در حوزه‌های مختلفی مانند گردشگری سلامت، هتل‌ها و مراکز اقامتی، آموزش‌های هتلداری، شرکت‌های تجهیزات هتلداری و دیگر موضوعات مرتبط با صنعت گردشگری برگزار خواهد شد و انشاالله بتوانیم در کنار هم نمایشگاهی موثر در عرصه اقتصاد کشور را شاهد باشیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس در پایان گفت: در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس آئین ثبت ملی محور ساسانی و هنر صنایع دستی "منبت" آباده را نیز شاهد خواهیم بود.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...