صفحه اصلی / اخبار داخلی / نظارت بر عملکرد سامانه‌های رزرواسیون توسط جامعه هتلداران ایران
نظارت بر عملکرد سامانه‌های رزرواسیون توسط جامعه هتلداران ایران - تصویر 1

نظارت بر عملکرد سامانه‌های رزرواسیون توسط جامعه هتلداران ایران

ایجاد شده: 6/آذر/1397       آخرین ویرایش: 6/آذر/1397

دبیر جامعه هتلداران ایران در گفتگوی اختصاصی با هتل‌نیوز، اظهار داشت: مجموعه گردشگری یک زنجیره متصل است و شامل بخش‌های مختلف از جمله هتل، آژانس، رزرواسیون و ... می‌شود که همه به یکدیگر وابسته هستند. لذا زمانی که فرد یا گروهی قصد داشته باشد با حرکت خود این زنجیره را تحت تاثیر قرار دهد، تنها راه ممکن اتحاد و همدلی هتل‌ها در مقابل این اقدامات خواهد بود.

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس جامعه هتلداران استان زنجان با تاکید بر مقابله با بی‌اخلاقی‌ها، ابراز داشت: مبارزه با اخلالگران در زمینه‌های مختلف صنعت هتلداری از جمله موضوع رزرو هتل‌ها و سامانه‌های رزرواسیون آنلاین، نیازمند جدیت و همکاری متقابل مابین تمامی هتل‌ها و هتلداران سراسر کشور است.

"کامیار اسکندریون" افزود: همکارانی که هنوز پی به اهداف و شیطنت‌هایی این شرکت‌ها و موسسات نیز نبرده‌اند به زودی متوجه خواهند شد که برخی سامانه‌های رزرواسیون با اقدامات خود به دنبال این هستند که بهره‌برداران و سرمایه‌گذاران از تصمیم‌گیری در خصوص اموال خود نیز عاجز شوند.

دبیر جامعه هتلداران ایران در ادامه گفت: به دستور ریاست محترم جامعه هتلداران ایران، موضوع بررسی و نظارت بر عملکرد سامانه‌های رزرواسیون آنلاین و تفکیک سامانه‌های اخلالگر در کارگروهی به انتخاب هیات‌مدیره جامعه هتلداران ایران در دستور کار قرار می‌گیرد و نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد.

وی در پایان گفت: بدون شک با یکپارچگی هتلداران در سراسر کشور، اینگونه شیطنت‌ها و اخلال در فروش هتل‌ها را مدیریت خواهیم کرد.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...