صفحه اصلی / اخبار داخلی / نشست هم‌اندیشی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرکزی با اعضای جامعه هتلداران استان
نشست هم‌اندیشی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرکزی با اعضای جامعه هتلداران استان - تصویر 1

نشست هم‌اندیشی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرکزی با اعضای جامعه هتلداران استان

ایجاد شده: 1/دی/1397       آخرین ویرایش: 1/دی/1397

نشست هم‌اندیشی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی با اعضای جامعه هتلداران استان، روز پنجشنبه مورخ 29 آذرماه 1397 برگزار شد و برخی از مهمترین مسائل و مشکلات صنعت هتلداری استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش هتل‌نیوز، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی در این نشست با اشاره به ارائه خدمات مطلوب از سوی هتلداران به گردشگران، اظهار داشت: هتل‌های استان از حیث خدمات‌دهی در وضعیت مناسبی قرار دارند ولیکن برای توسعه گردشگری بایستی با برنامه‌ریزی جرکت کرد و از هر گردشگر در هتل‌ها به عنوان یک فرصت برای استان، بهره گرفت.

"علیرضا ایزدی" ابراز داشت: حفظ شأن و جایگاه هتل‌ها یک اصل در گردشگری است زیرا هر گردشگر، مقدار زیادی از تصور، امنیت و رفاه و خدماتی را که به عنوان یک مبلغ به استان‌های دیگر می‌برد را هتل‌ها می‌گیرد و آن را تسری می‌بخشد.

"ایزدی" افزود: اجرای برنامه‌های کیفی کوتاه و بلندمدت در راستای خدمات، تبلیغات و تورهای منسجم، یک اصل اساسی در این حوزه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی در ادامه با تشریح وضعیت فعلی صنعت گردشگری کشور، گفت: متاسفانه در این حوزه به شعار دادن دلخوش کرده‌ایم در حالیکه برای برای بزرگ شدن در گردشگری باید بزرگ فکر کرد نه اینکه شعار بزرگ داد.

وی در ادامه بیان کرد: با تمام قوا، حامی و پشتیبان هتل‌ها و دیگر تاسیسات گردشگری استان هستیم اما این به معنای نادیده گرفتن قوانین، مقررات و عدم نظارت نیست.

"ایزدی" در پایان گفت: جامعه هتلداران به عناون جامعه‌ای هدفمند و قانونی بایستی برای تقویت، استواری و هدفمندی بیشتر خود تلاش کند و بازوی اجرایی سازمان میراث فرهنگی در این حوزه باشد.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...