صفحه اصلی / اخبار داخلی / نشست مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی با رئیس و هیات‌مدیره جامعه هتلداران ایران
نشست مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی با رئیس و هیات‌مدیره جامعه هتلداران ایران - تصویر 1

نشست مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی با رئیس و هیات‌مدیره جامعه هتلداران ایران

ایجاد شده: 5/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 5/اسفند/1396

به گزارش هتل‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی در راستای انسجام‌بخشی به تشکل‌های رسمی تاسیسات گردشگری کشور و با هدف فراهم آوردن امکان تشکیل جوامع استانی و همچنین لزوم هم‌افزایی کلیه تشکل‌های استانی و کشوری، نشستی با حضور نمایندگان هیات موسس انجمن حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی و رئیس و هیات‎‌مدیره جامعه هتلداران ایران در محل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی در این جلسه ضمن اشاره به تعداد زیاد هتل‌های این استان، بر حفظ جایگاه خراسان رضوی به عنوان قطب صنعت هتلداری کشور و همچنین لزوم انسجام و همدلی کلیه تشکل‌های استانی و کشوری، تاکید کرد.

“ابوالفضل مکرمی‌فر” ضمن بر شمردن راه‌های تقویت تشکل‌های رسمی گردشگری، اظهار داشت: انسجام و همدلی تشکل‌ها، کلید توسعه صنعت گردشگری کشور است و در این میان تشکل‌های قوی می‌توانند ضمن پیشبرد برنامه‌ها و تامین منافع اعضای خود، همچون بازوان توانمند یاری‌رسان این سازمان در تحقق اهداف مورد نظر باشند.

جمشید حمزه‌زاده، رئیس جامعه هتلداران ایران نیز در این جلسه آمادگی این تشکل را برای همراهی در جهت ایجاد یک تشکل قوی در استان خراسان رضوی با توجه به قدمت و کثرت واحدهای اقامتی موجود، اعلام نمود.

در ادامه این نشست آقایان “سزاوار” و “مادرشاهیان” به عنوان نمایندگان هیات موسس تشکل هتلداری استان خراسان رضوی ضمن بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های هتلداران استان در مورد ضرورت ایجاد یک تشکل استانی قوی و منسجم، آمادگی خود را برای همکاری با اداره کل میراث فرهنگی استان و دیگر جوامع کشوری اعلام نمودند.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...