صفحه اصلی / اخبار داخلی / نشست خبری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان
نشست خبری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان  - تصویر 1

نشست خبری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان

ایجاد شده: 20/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 20/خرداد/1398

نشست خبری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان با حضور خبرنگاران، اصحاب رسانه و همچنین جمعی از مقامات استانی و گردشگری و مسئولین برگزاری این رویداد در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، برگزار شد.

به گزارش هتل‌نیوز در این نشست خبری، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، مدیر دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان، مدیر نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان و تنی چند از مدیران اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، حضور داشتند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان ضمن عرض تبریک به مناسبت روز جهانی صنایع دستی، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، فرصتی مناسب در راستای ارتقای توانمندی‌ها و کیفیت خدمات رسانی و انتقال تجارب در دو حوزه گردشگری و صنایع دستی، محسوب می‌شود.

"فریدون الهیاری" ابراز داشت: بدون شک حوزه حساس ما در صنعت گردشگری، تبلیغات و بازایابی است لذا این نمایشگاه فرصت مناسبی در راستای تمرین، آموزش و بازاریابی و تبلیغات مناسب در جهت معرفی محصولات صنایع دستی و گردشگری به حساب می‌آید.

"الهیاری" در ادامه به ادغام دو نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه امسال با قدرت بیشتر و با عنوان "اصفهان؛ دومین شهر جهانی صنایع دستی" برگزار می‌شود و همچنین حضور هنرمندان صنایع دستی فرصتی مناسب برای معرفی رشته‌های صنایع دستی و هنرهای سنتی اصفهان، خواهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در پایان با تاکید بر تلاش برای نمایش قابلیت‌های استان در قالب 30 گونه گردشگری در این نمایشگاه، ابراز داشت: سعی کرده‌ایم تا سفرای خارجی مقیم تهران، مسئولان گردشگری، خواهر خوانده‌های اصفهان و همچنین مدیر بخش آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی به عنوان میهمانان ویژه در این نمایشگاه، حضور داشته باشند.

در ادامه این نشست، مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان با اشاره به برگزاری این رویداد بین‌المللی طی روزهای 28 تا 31 خردادماه، اظهار داشت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت‌های بخش خصوصی، دولتی و جاذبه‌های گردشگری 31 استان کشور است.

"علی یار محمدیان" ابراز داشت" یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان با حضور 300 شرکت‌کننده و در فضایی بالغ بر 9 هزار متر مربع، برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ادغام دو حوزه صنایع دستی و گردشگری و نگاه ویژه به صنایع دستی استان اصفهان در این نمایشگاه، گفت: حضور فعال شرکت‌های حمل و نقل هوایی، دریایی و ریلی، هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مراکز علمی و استارت‌آپ‌ها و همچنین تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد حوزه گردشگری در این نمایشگاه، باهث رونق گردشگری می‌شود.

مدیر اجرایی و رئیس شورای سیاست‌گذاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان نیز با تاکید بر اهمیت این رویداد در سطح بین‌المللی، بیان داشت: برای 8 هزار مجموعه جهانی گردشگری، دعوتنامه شرکت در این نمایشگاه ارسال شده که با استقبال قابل توجهی نیز همراه بوده است.

"ستار کیانپور" اظهار داشت: 36 برنامه جانبی برای این نمایشگاه، پیش‌بینی شده که مهمترین آنها راه‌اندازی کسب و کارهای مرتبط با گردشگری، رونمایی از ماکت تاریخی منارجنبان، کارگه تخصصی برندینگ و نمایشگاه توانمندی‌های روستاهای ملی و جهانی است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...