صفحه اصلی / اخبار داخلی / نشست بررسی مشکلات هتلداران اهواز
نشست بررسی مشکلات هتلداران اهواز - تصویر 1

نشست بررسی مشکلات هتلداران اهواز

ایجاد شده: 29/مهر/1397       آخرین ویرایش: 29/مهر/1397

به گزارش هتل‌نیوز، نشست هم‌اندیشی به منظور بررسی مشکلات هتلداران اهواز با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان در محل هتل "پارس" اهواز، برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان در این نشست، اظهار داشت: هتلداری ویترینی از فعالیت‌های حوزه گردشگری است که البته با چالش‌هایی نیز مواجه است.

"علیرضا ایزدی" اظهار داشت: با توجه به اینکه طی ماه آینده احتمالا اتفاقات دیگری نیز در حوزه تحریم‌ها در کشور رخ دهد، پیشنهاد کردیم که این هتلداران حوزه فعالیت خود را مورد آسیب‎‌شناسی قرار دهند و بسته پیشنهادی را ظرف حداکثر دو هفته آینده به ما ارائه دهند و در این بسته راهکارهایی پیشنهاد کنند که چگونه از این دوره و بدون اینکه رونق گردشگری دچار مشکل یا نوسان شود، عبور کنند.

وی در خصوص افزایش هزینه اتاق برای گردشگران داخلی و خارجی نیز گفت: معتقدم بر مبنای کار کارشناسی اگر بتوانیم هزینه اتاق را از گردشگران خارجی به دلار محاسبه و اخذ کنیم، منطقی‌تر خواهد بود زیرا در حال حاضر قیمت‌ هتل‌های ما در بحث ارزی بسیار ناچیز است که این لطمه جدی به بازار گردشگری و هتلداری وارد می‌کند.

"ایزدی" در ادامه حمایت از هتلداران را وظیفه اصلی و خطیر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان دانست و افزود: امیدواریم در فضای تعاملی با شهرداری و مجموعه شرکت آب، برق و گاز، خدمات‌رسانی این ارگان‌ها وضع مطلوب‌تری به خود گیرد.

 


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...