صفحه اصلی / نرم افزارهای مدیریت هتلداری بین المللی / نرم‌افزار مدیریت هتلداری rezStream Cloud PMS + لینک سایت و نسخه رایگان
نرم‌افزار مدیریت هتلداری rezStream Cloud PMS + لینک سایت و نسخه رایگان - تصویر 1

نرم‌افزار مدیریت هتلداری rezStream Cloud PMS + لینک سایت و نسخه رایگان

ایجاد شده: 14/اردیبهشت/1399       آخرین ویرایش: 14/اردیبهشت/1399

به گزارش هتل‌نیوز، نرم‌افزار مدیریت هتلداری rezStream Cloud PMS یک سیستم قدرتمند و ایده‌آل برای مراکز اقامتی مستقل با 50 اتاق و کمتر اعم از انواع هتل، مُتِل و ... است.

با استفاده از نرم‌افزار مدیریت هتلداری rezStream Cloud PMS می‌توان عملکردها را ساده و ارائه خدمات به میهمانان را تقویت کرد.

موتور رزرواسیون نرم‌افزار مدیریت هتلداری rezStream Cloud PMS همزمان به بیش از 80 سامانه رزرواسیون جهانی متصل است که این رسیدن به حداکثر میزان ضریب اشغال و سود بیشتر را در پی دارد.

نرم‌افزار مدیریت هتلداری rezStream Cloud PMS که در سال 2005 در آمریکا، آغاز بکار کرده برای کسب درآمد بیشتر با یک وب‌سایت ویژه اسکان و بازاریابی ادغام شده است.

نرم‌افزار مدیریت هتلداری rezStream Cloud PMS با نزدیک به دو دهه فعالیت، یک اکوسیستم فروشگاهی است که به عنوان یک شریک قابل اعتماد، رضایت 100 درصدی مشتریان را ضمانت می‌کند.

اطلاعات بیشتر در خصوص نرم‌افزار مدیریت هتلداری rezStream Cloud PMS را از طریق لینک زیر و در وب‌سایت این شرکت مشاهده فرمائید.


جهت دریافت نسخه رایگان ( DEMO ) نرم‌افزار مدیریت هتلداری rezStream Cloud PMS از طریق لینک زیر اقدام فرمائید.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...