صفحه اصلی / اخبار خارجی / نرخ هتل ها در سراسر جهان افزایش می‌یابد
نرخ هتل ها در سراسر جهان افزایش می‌یابد - تصویر 1

نرخ هتل ها در سراسر جهان افزایش می‌یابد

ایجاد شده: 4/آذر/1400       آخرین ویرایش: 4/آذر/1400

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز، یکی از دغدغه‌های مهم برای مسافرانی که به خارج از کشور سفر می‌کنند، امکان رزرو هتل است. بر اساس آخرین گزارش‌ها، سفر و اقامت هتل در سراسر جهان طی دو سال آینده گران‌تر خواهد شد.

این موضوع یکی از نتایج هفتمین پیش‌بینی سالانه سفر تجاری جهانی است که توسط گروه CWT و انجمن جهانی سفر تجاری (GBTA) منتشر شده است. این گزارش دلایل اصلی افزایش قیمت هتل‌ها را افزایش تقاضا، محدودیت ظرفیت، تقاضای مسافران و همچنین هزینه‌های نیروی کار و تأمین منابع انرژی می‌داند.

به گفته "میشل مک‌کینی فرامیر" مدیر عامل گروه CWT سیر صعودی سفرهای کاری نوسان کامل دارد؛ این تغییر پس از کاهش ۳۱ درصدی نرخ بلیط هواپیما برای سفرهای کاری ایجاد شد. بر اساس این گزارش کارشناسان انتظار دارند نرخ بلیت هواپیما در سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ به ترتیب حدود ۳.۳ و ۳.۴ درصد افزایش یابد. انتظار می‌رود با افزایش قیمت ۱۳ درصدی در سال ۲۰۲۲ و ۱۰ درصد بیشتر در سال ۲۰۲۳ افزایش قیمت جهانی هتل‌ها از این میزان نیز پا را فراتر بگذارد.

بر اساس بررسی‌های جدید برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی و افزایش تقاضاها برای برگزاری جلسات در محیط‌های محصور منجر به سفر افراد بیشتری می‌شود. انتظار می‌رود این وضعیت در سال ۲۰۲۲ تغییر کند. پیش‌بینی می‌شود میزان تقاضا برای برگزاری جلسات و رویدادها در نیمه اول سال ۲۰۲۲ نسبت به سال ۲۰۲۱ حدود ۵۳ درصد افزایش یابد.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...