صفحه اصلی / اخبار داخلی / نخستین چالش بررسی مسیرهای گردشگری کشور با رویکرد معرفی هتل برگزار شد + گزارش تصویری
نخستین چالش بررسی مسیرهای گردشگری کشور با رویکرد معرفی هتل برگزار شد + گزارش تصویری - تصویر 1

نخستین چالش بررسی مسیرهای گردشگری کشور با رویکرد معرفی هتل برگزار شد + گزارش تصویری

ایجاد شده: 24/تیر/1397       آخرین ویرایش: 24/تیر/1397

چالش بررسی مسیرهای گردشگری استان خراسان رضوی با رویکرد معرفی هتل “پارک حیات” مشهد به همت گروه گردشگری مارکوپولو و با حمایت گروه هتل‌های “هلیا” برگزار شد.

به گزارش هتل‌نیوز، در این رویداد که برای اولین بار در ایران و طی روزهای 20 لغایت 22 تیرماه سال جاری برگزار شد، جمعی از مقامات عالی‌رتبه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی، سرمایه‌گذار و مدیران هتل پارک حیات، مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره گروه گردشگری مارکوپولو، اعضای هیات‌مدیره گروه هتل‌های هلیا، مدیران دفاتر خدمات مسافرتی مشهد مقدس، راهنمایان گردشگری و همچنین کارشناسان فروش دفاتر خدمات مسافرتی از سراسر کشور، حضور داشتند.

دکتر “حسن تقی‌زاده انصاری” مدیرعامل گروه گردشگری مارکوپولو در ابتدای این مراسم ضمن معرفی مارکوپولو به عنوان یکی از سامانه‌های فعال و برتر در زمینه رزرواسیون هتل که همکاری بسیار نزدیکی با هتل‌های سراسر کشور دارد، اظهار داشت: فضای آرام، متفاوت و متمایز هتل بزرگ “پارک حیات” جایگاه ویژه‌ای در بین گردشگران حوزه سیاحت و زیارت مشهد مقدس دارد.

مدیرعامل گروه گردشگری مارکوپولو در ادامه، ابراز داشت: قرار گرفتن در منطقه ییلاقی و دور بودن از فضای شلوغ کلان‌شهر مشهد، مهمترین ویژگی هتل بزرگ “پارک حیات” مشهد و توجیه‌کننده این حجم از سرمایه‌گذاری است.

مدیرکل هتل داریوش کیش نیز به عنوان یکی دیگر از حاضرین در این نشست، گفت: آقای “مادرشاهیان” به عنوان مالک گروه هتل‌های هلیا یکی از پیشکسوتان هتل‌سازی در ایران است که اولین هتل خود در شهر مشهد را با نام “ارم” در دهه 60 و سال‌های پس از جنگ، افتتاح و هتل “پارک حیات” هشتمین هتل ایشان است.

“حمیدرضا مخملباف” افزود: جناب آقای “مادرشاهیان” آغازگر تحول در صنعت هتلداری شهر مشهد بودند که هتل “پارک حیات” را نیز به بهترین شکل مرمت، بازسازی و نوسازی نمودند.

وی ادامه داد: به جز هتل “هلیا” طی ماه‌های آینده شاهد افتتاح هتل بزرگ “پانوراما” در جزیره کیش توسط ایشان و گروه هتل‌های هلیا، خواهیم بود‌.

“سعید ولی‌زاده” رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت استان خراسان رضوی نیز با اشاره به استقرار 60 درصد از مراکز اقامتی کل کشور در استان خراسان رضوی و شهر مشهد، گفت: هتل “پارک حیات” یکی از نمونه‌های موفق و لوکس اقامتی در سراسر کشور است که توسط بخش خصوصی و با حجم سرمایه‌گذاری زیادی به بهره‌برداری رسیده است.

در ادامه این برنامه شرکت‌کنندگان در غالب تیم‌های مختلف و با ارائه خلاقانه 20 بسته سفر با هدف اقامت در هتل پارک حیات، مقصد مشهد را به صورت بسته سفر زیارتی و سیاحتی، ارائه نمودند که در پایان به بهترین بسته سفر از نگاه هیات داوران نیز جوایز ارزنده‌ای اهدا شد.

“محمدرضا افشاری” مدیرعامل شرکت ایرانگردی مارکوپولو به عنوان طراح و ایده‌پرداز چالش بررسی مسیرهای گردشگری کشور با رویکرد معرفی هتل در گفتگو با خبرنگار هتل‌نیوز، اظهار داشت: اجرای فعالیت‌هایی به این شکل و سیاق منجر به تعامل و هم‌اندیشی بیشتر مسئولان با فعالان حوزه صنعت گردشگری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ایرانگردی مارکوپولو در ادامه افزود: اثر بخشی کارگروه‌هایی به این شیوه اجرا، می‌تواند گامی موثر برای تولید و طراحی بسته‌های خلاقانه سفر باشد.

وی در پایان گفت: گروه گردشگری مارکوپولو آمادگی خود جهت برگزاری این چالش و معرفی ظرفیت‌های گردشگری در تمامی هتل‌های سراسر کشور را اعلام می‌نماید.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...