صفحه اصلی / اخبار داخلی / نحوه تعامل با گردشگران ایرانی در مبادی ورودی گرجستان سلیقه‌ای نباشد
نحوه تعامل با گردشگران ایرانی در مبادی ورودی گرجستان سلیقه‌ای نباشد - تصویر 1

نحوه تعامل با گردشگران ایرانی در مبادی ورودی گرجستان سلیقه‌ای نباشد

ایجاد شده: 1/خرداد/1400       آخرین ویرایش: 1/خرداد/1400

به گزارش هتل نیوز و به نقل از ایرنا، وبینار مدیران کل گردشگری جمهوری اسلامی ایران و گرجستان با هدف بررسی راهکارهای توسعه گردشگری بین دو کشور، رفع مشکلات موجود و چشم‌انداز آینده گردشگران به‌ویژه دوران پساکرونا برگزار شد.

" لیلا اژدری " مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران در این وبینار، با اشاره به ظرفیت‌های حوزه گردشگری در ایران از جمله جاذبه‌های فراوان تاریخی، سیاحتی و مذهبی، قیمت ارزان و امنیت بالا از طرف گرجی خواست تا زمینه حضور تورهای گردشگران گرجی در ایران را فراهم کند.

وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای اتباع ایرانی هنگام ورود به گرجستان، ابراز امیدواری کرد نحوه تعامل با توریست‌های ایرانی در مبادی ورودی به شکل سلیقه‌ای نباشد و در این خصوص مقررشد براساس سازوکارهای مرضی‌الطرفین اقدام شود.

«وختانگ کورتسخالیا» مدیرکل امور بین‌الملل سازمان ملی گردشگری گرجستان نیز با اشاره به اینکه این کشور همواره مقصد گردشگری جذاب بوده است، گفت: این بخش در دوران شیوع کرونا صدمات بسیاری دید و احیای آن یکی از اولویت‌های دولت گرجستان در پساکروناست.

وی ادامه داد: دولت گرجستان درصدد است فضای گردشگری را علاوه به ۲۷ کشور تعیین شده قبلی برای اتباع دیگر کشورهای جهان را نیز بازگشایی کند و درصدد برنامه‌ریزی و تنظیم مقدمات امر بوده و سپس در ستاد کرونا گرجستان به تصویب خواهد رسید.

کورتسخالیا همچنین با اشاره به جذابیت بازار گردشگری ایران ابراز امیدواری کرد نام ایران در فهرست کشورهای مجاز تردد مرز زمینی برای اتباع آنها قرار بگیرد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...