صفحه اصلی / اخبار داخلی / نامه‌نگاری انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی با وزارت گردشگری و سازمان هواپیمایی
نامه‌نگاری انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی با وزارت گردشگری و سازمان هواپیمایی - تصویر 1

نامه‌نگاری انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی با وزارت گردشگری و سازمان هواپیمایی

ایجاد شده: 22/دی/1398       آخرین ویرایش: 22/دی/1398

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در پی لغو پروازهای خطوط هواپیمایی خارجی به ایران و برای جلوگیری از خسارت و ضرر آژانس‌ها به وزیر گردشگری و رئیس سازمان هواپیمایی کشور، نامه نوشته است.

"حرمت‌الله رفیعی" در نامه خود به "علی‌اصغر مونسان" وزیر گردشگری کشور نوشته است: 

در شرایط فعلی کشور و با توجه به شرایط خاص منطقه و لغو گسترده تورهای ورودی، احتمال بروز ضرر و زیان مالی دفاتر خدمات مسافرتی و آژانس‌های گردشگری و هواپیمایی که در زمینه ورود گردشگر به ایران فعالیت می‌کنند، وجود دارد. بنابراین دستور فرمائید به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی دفاتر و آژانس‌های فعال در حوزه تورهای ورودی، هماهنگی‌های لازم با نهادهای ذی‌ربط و خصوصاً جامعه هتلداران کشور برای همکاری در لحظات فورس ماژور مبذول شود.

"حرمت‌الله رفیعی" در خصوص ارسال این نامه به وزیر گردشگری، اظهار داشت: لحظات اضطرای و فورس ماژور تحت هر شرایطی مانند زمان حاضر که پروازهای خارجی مسیر خود را تغییر داده‌اند، ممکن است به وجود آید. 

وی تصریح کرد: آژانس‌های مسافرتی برای مسافران ورودی خود اقدام به رزرو اتاق در هتل‌ها کرده‌اند ولیکن مسافران به دلیل لغو پروازها نتوانسته‌اند در هتل حضور داشته باشند ولی آژانس‌ها این پول را برای رزرو به هتل‌ها پرداخت کرده‎اند. این هزینه باید به آژانس‌ها برگردد.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، ادامه داد: از وزیر گردشگری خواستیم تا نسبت به این موضوع همکاری کند. سایر نهادها مانند جامعه هتلداران، مراکز اقامتی، مجتمع‌های بین راهی و یا بیمارستان‌هایی که گردشگر سلامت جذب کرده‎‌اند نیز باید برای جلوگیری از خسارات احتمالی به کمک آژانس‌داران بیایند.

وی در پایان گفت: به سازمان هواپیمایی کشوری نیز نامه ارسال شده و اعلام کرده‌ایم که چرا باید هواپیماهای خارجی پروازهای خود به ایران را لغو کنند. در زمانی مانند کودتای ترکیه، پروازهای ایران به شهرهای این کشور ادامه داشت.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...