صفحه اصلی / اخبار داخلی / مهرداد تاوتلی: به عملکرد مجموعه گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در سال جاری نمره 19 می‌دهم
مهرداد تاوتلی: به عملکرد مجموعه گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در سال جاری نمره 19 می‌دهم - تصویر 1

مهرداد تاوتلی: به عملکرد مجموعه گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در سال جاری نمره 19 می‌دهم

ایجاد شده: 21/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 21/اسفند/1396

مهرداد تاوتلی؛ مدیرعامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار هتل‌نیوز به تشریح اقدامات مجموعه تحت مدیریت خود در سال 96 و مهمترین اهداف و برنامه‌های این گروه در سال آینده پرداخت.

مدیرعامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در گفتگو با خبرنگار هتل‌نیوز، اظهار داشت: عمده‌ترین برنامه گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در سال گذشته، ارتقای کیفیت خدمات بوده است و برای رسیدن به این هدف اقداماتی از جمله آموزش نیروی انسانی و همچنین تجهیز و بازسازی هتل‌های زیر مجموعه در دستور کار قرار گرفت.

“مهرداد تاوتلی” در خصوص اقدامات انجام شده در راستای تجهیز و بازسازی واحدهای زیرمجموعه گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، ابراز داشت: بازسازی و نوسازی کامل 400 اتاق و تجهیز آشپزخانه و تالارهای همایش برخی از هتل‌ها از مهمترین اقداماتی بوده که در این زمینه انجام شده است.

مدیرعامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، توسعه بخش بازاریابی و فروش را یکی دیگر از اهداف این مجموعه در طول سال 96 معرفی کرد و گفت: با راه‌اندازی سیستم رزرواسیون واقعی، وب‌سایت و همچنین اتصال به وب‌سرویس‌های جهانی برای فروش خدمات در سطح بین‌المللی، موفق شدیم علاوه بر کسب رضایت‌مندی از سوی میهمانان، ضریب اشغال مجموعه واحدها را نیز 6 درصد افزایش دهیم که این میزان با توجه به رکود موجود در سال قبل ( 95 ) قبل توجه است.

وی میانگین ضریب اشغال هتل‌های گروه ایرانگردی و جهانگردی در سال جاری را 58 درصد ارزیابی کرد و افزود: با توجه به شعار امسال گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی یعنی “ارتقای کیفیت، افزایش درآمد، کنترل هزینه‌ها” موفق به کسب نتایج قابل قبولی شدیم که ثمره اصلی آن در سال آینده، مشخص خواهد شد.

“تاوتلی” در ادامه و در رابطه با برنامه‌های گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در سال 97، گفت: ادامه روند بازسازی و تجهیز هتل‌ه، افزایش ستاره و درجه هتل‌ها، افزایش میانگین ضریب اشغال و افزایش رضایت‌مندی مشتریان هتل‌های زیرمجموعه، مهمترین اهداف گروه در سال آینده خواهد بود.

وی در پایان، عملکرد مجموعه عوامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در طول یکسال گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به امکانات موجود و از سوی دیگر شرایط گردشگری کشور و وضعیت رکود اقتصادی، نمره 19 از 20 را به عملکرد تمامی همکاران خود در مجموعه می‌دهم.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...