صفحه اصلی / اخبار داخلی / منشور اخلاق حرفه‌ای میان هتل‌ها و سامانه‌های رزرواسیون، تهیه و تنظیم می‌شود
منشور اخلاق حرفه‌ای میان هتل‌ها و سامانه‌های رزرواسیون، تهیه و تنظیم می‌شود - تصویر 1

منشور اخلاق حرفه‌ای میان هتل‌ها و سامانه‌های رزرواسیون، تهیه و تنظیم می‌شود

ایجاد شده: 1/مرداد/1398       آخرین ویرایش: 1/مرداد/1398

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس جامعه تخصصی گردشگری الکترونیکی ایران در خصوص برگزاری نشست هفته گذشته میان مدیران OTA ها و سامانه‌های رزرواسیون داخلی، اظهار داشت: با توجه به حساسیت‌های موجود در خصوص موضوع نرخ‌گذاری هتل‌ها، تهیه منشور اخلاقی حرفه‌ای از سوی سامانه‌های رزرواسیون و ابلاغ نهایی آن به هتل‌ها، ضروری است.

"حسن نقی‌زاده انصاری" در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار هتل‌نیوز، ابراز داشت: تعامل و همکاری جامعه گردشگری الکترونیکی ایران به ویژه همکاری OTA های داخلی با هتل‌ها و مراکز اقامتی، منجر به ساماندهی و ایجاد رقابت حرفه‌ای میان کسب و کارهای مجازی خواهد شد.

وی افزود: در نشست صمیمانه مدیران سامانه رزرواسیون داخلی و مدیران هتل‌های شمال تهران، زمینه‌های همکاری و همچنین تهیه و تنظیم منشور اخلاق حرفه‌ای مشترک در راستای ارتقای سطح روابط رقبای تجاری و جلوگیری از ارائه نرخ‌های تهاجمی و حراج‌های بی‌ضابطه که نتیجه‌ای جز خسارت به سامانه‌های رزرواسیون‌های همکار و نیز هتل‌ها نخواهد داشت، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رئیس جامعه تخصصی گردشگری الکترونیکی ایران در پایان گفت: با حمایت قاطع مدیران ارشد هتل‌ها و سامانه‌های رزرواسیون، منشور اخلاق حرفه‌ای به زودی تهیه، تنظیم و ابلاغ خواهد شد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...