صفحه اصلی / اخبار خارجی / معرفی هتل اسکی‌های برتر جهان در سال 2019 ( قسمت اول )
معرفی هتل اسکی‌های برتر جهان در سال 2019 ( قسمت اول ) - تصویر 1
معرفی هتل اسکی‌های برتر جهان در سال 2019 ( قسمت اول ) - تصویر 2
معرفی هتل اسکی‌های برتر جهان در سال 2019 ( قسمت اول ) - تصویر 3

معرفی هتل اسکی‌های برتر جهان در سال 2019 ( قسمت اول )

ایجاد شده: 24/آذر/1397       آخرین ویرایش: 25/آذر/1397

قطعا در مورد یک کلبه اسکی ایده‌های شیکی به ذهن شما می‌رسد. اقامتگاهی که در کنار کوهستان قرار گرفته است و مردم راه خود را از میان برف‌ها به طرف آن باز می‌کنند. اسکی‌بازان مانند الماس‌های سیاهی که می‌درخشند، همه روز را در تکاپو هستند و شب را با خوردن نوشیدنی‌های گرم در کنار آتش به همراه هم می‌گذراند.

این نوع از اقامتگاه‌های لوکس، ستون فقرات صنعت میهمان‌نوازی در برخی از محبوب‌ترین مقصد‌های سفر در جهان به ویژه اروپا و بخش‌هایی از آمریکای شمالی به حساب می‌آیند. 

به علت ارتباط این اقامتگاه‌ها با ورزشهای زمستانی، این اقامتگاه‌ها اساسا قدیمی و از مد افتاده به حساب نمی‌آیند.

شاید جای شگفتی باشد که پایگاه داده‌های هتل‌های برتر دنیا اعلام کرده است که سال 2019 یک سال شلوغ و پرکار برای افتتاح اقامتگاه‌های جدید اسکی در سراسر دنیا خواهد بود.

بدون صحبت بیشتر در اینجا به معرفی 5 هتل اسکی برتر می‌پردازیم که قرار است در سال 2019 و یا پس از آن افتتاح شوند.

1. اقامتگاه Andermatt در کوه‌های آلپ ( سوئیس )

به گزارش هتل‌نیوز، این اقامتگاه یک مقصد سالم در قلب کوه‌های آلپ سوئیس است. مجتمع Andermatt در حال حاضر در حال ساخت است و ممکن است در اواخر سال 2018 و یا اوایل سال 2019 افتتاح شود. این اقامتگاه که یک مجتمع کامل است، دارای شش هتل چهار و پنج ستاره، 490 آپارتمان در 42 ساختمان، حدود 25 کلبه ویلایی شیک، امکانات و تجهیزات برگزاری کنفرانس، یک استخر سرپوشیده و یک زمین گلف است.


علاوه بر این، مناطق اسکی Andermatt و Sedrun نیز با یکدیگر ادغام شده و به مقصد اسکی جذاب Andermatt-Sedrun تبدیل خواهند شد.

اولین هتل از شش هتل این مجموعه با نام  Chedi Andermatt در ماه دسامبر سال 2013 افتتاح شده است و قرار است 844 اتاق جدید به این هتل اضافه شود.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...