صفحه اصلی / اخبار خارجی / معرفی هتل اسکی‌های برتر جهان در سال 2019 ( قسمت چهارم ) - اقامتگاه Pure Ehwald
معرفی هتل اسکی‌های برتر جهان در سال 2019 ( قسمت چهارم ) - اقامتگاه Pure Ehwald - تصویر 1

معرفی هتل اسکی‌های برتر جهان در سال 2019 ( قسمت چهارم ) - اقامتگاه Pure Ehwald

ایجاد شده: 16/دی/1397       آخرین ویرایش: 16/دی/1397

به گزارش هتل‌نیوز، اقامتگاه Pure Ehwald در فهرست هتل‌های اسکی در جهان به تاریخ افتتاح خود نزدیک می‌شود. این اقامتگاه هم‌اکنون در حال احداث است و گفته می‍شود در سه ماهه دوم سال 2019 افتتاح خواهد شد.

اقامتگاه لوکس Pure Ehwald در مرکز شهر Ehrwald در کشور اتریش، قرار دارد. این اقامتگاه دارای خدمات کامل و نوریست محور است که آپارتمان‌های لوکس و کلبه‌های زیبا همراه با یک رستوران شیک، لانج و تراس آفتاب‌گیر به شهرت آن افزوده است.

سالن بدنسازی، اسپا، استخر شنا و سونا در فضای بیرونی از دیگر امکانات اقامتگاه Pure Ehwald است که می‌تواند آرامش پس از یک روز خسته‌کننده را در پی داشته باشد.

آپارتمان‌های اقامتگاه Pure Ehwald دارای معماری سنتی هستند و در آنها از مواد طبیعی استفاده شده است. برای مثال دیوارها از سنگ طبیعی و چوپ پوشانده شده است. استفاده از اِلِمان‌های طبیعی این اقامتگاه را به محیطی صمیمی و بی‌نظیر تبدیل نموده است.

در پایان بایستی گفت، آپارتمان‌های اقامتگاه Pure Ehwald کاملا مجهز هستند و در مکانی عالی قرار گفته‌اند به شکلی که منظره بسیار خوبی از منطقه Zugspitze را برای ساکنین خود فراهم می‌آورند.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...