صفحه اصلی / اخبار خارجی / معرفی هتل Nakara در فرانسه + تصاویر
معرفی هتل Nakara در فرانسه + تصاویر - تصویر 1

معرفی هتل Nakara در فرانسه + تصاویر

ایجاد شده: 1/اردیبهشت/1397       آخرین ویرایش: 1/اردیبهشت/1397

به گزارش سرویس خارجی هتل‌نیوز، پروژه احداث هتل Nakara از سال 2015 در کشور فرانسه توسط تیم معماری Jacques Ferrier و با بودجه‌ای بالغ بر 12 میلیون یورو استارت خورده است.

به گفته معمار این پروژه، شهر Agde منطقه‌ای باستانی است که توسط یونانیان بنا شده و اکنون به عنوان یکی از مقاصد برتر گردشگران در فصل تابستان، مشهور است. این منطقه به جهت ویژگی‌های خاص در زمینه جذب توریست، یکی از بهترین مناطق برای تفریح، استراحت و آرامش در سراسر اروپا محسوب می‌شود.

طرح توسعه هتل زیبای Nakara تا خط ساحلی منطقه Agde کشیده شده است. تمرکز اصلی در این پروژه بر کیفت فضا و حس مکان بوده است به شکلی که میهمانان احساس آرامش و تعلق به فضا می‌کنند.

از مهمترین ویژگی‌های طراحی پروژه هتل Nakara پوسته خارجی بناست. این شبکه‌های سفید رنگ عظیم که سبب ایجاد عمق در نما نیز گشته است، موجب خلق بازی نور و سایه در فضا شده است و در عین کاربرد زیبایی‌شناسی، پاسخی به اقلیم منطقه و وضعیت آب و هوایی نیز می‌باشد.

همچنین استخری زیبا در فضاهای مابین ساختمان‌ها و بلوک‌های ساختمانی قرار گرفته که فضایی خصوصی برای میهمانان خلق کرده است.

خدمات لاندری، کافی‌شاپ، رستوران، تجهیزات مخصوص کودکان، پذیرش حیوانات، سالن ورزشی، دوچرخه‌‍‌سواری و … از دیگر امکانات مهم این هتل به حساب می‌آید.

در ادامه تصاویر و کلیپی از معرفی این هتل را مشاهده می‌نمایید.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...