صفحه اصلی / اخبار داخلی / معرفی جاذبه‌های گردشگری همدان از قاب سیما و نگاه کودکان و نوجوانان
معرفی جاذبه‌های گردشگری همدان از قاب سیما و نگاه کودکان و نوجوانان - تصویر 1

معرفی جاذبه‌های گردشگری همدان از قاب سیما و نگاه کودکان و نوجوانان

ایجاد شده: 21/اسفند/1397       آخرین ویرایش: 21/اسفند/1397

به گزارش هتل‌نیوز، نایب‌رئیس جامعه هتلداران ایران با اشاره به نقش و تاثیر تبلیغات در رشد و توسعه صنعت گردشگری در دنیای امروزی، اظهار داشت: در صنعت گردشگری باید از تبلیغات به عنوان مهمترین ابزار و به صورت حرفه‌ای استفاده کرد زیرا موفقیت تبلیغ برای ارزش‌های فرهنگی و گردشگری کشور مبتنی بر درک صحیح و حرفه‌ای از تبلیغات و ارزش‌های آن است.

"شهرام شیروانی" ابراز داشت: در روزهای پایانی سال 1397 و بر اساس برنامه‌ریزی برای جذب گردشگر با محوریت قرار دادن مخاطبان کودک، تصمیم گرفتیم تا با روی آنتن بردن برنامه مورد علاقه کودکان، همدان را به عنوان یک مقصد گردشگری قابل توصیه از سوی کودکان به خانواده‌ها معرفی کنیم.

"شیروانی" در ادامه به نقش تاثیرگذار تبلیغات ظرفیت‌های گردشگری استان قبل از نوروز 98 برای کمک به تصمیم‌سازی سفر خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: پس از حمایت از حضور در یک غرفه مجزا در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، تصمیم گرفتیم تا با استفاده از برنامه دلخواه کودکان و نوجوانان، همدان را روی آنتن صدا و سیما معرفی کنیم.

رئیس جامعه هتلداران استان همدان در ادامه گفت: گردشگری پدیده‌ای است که با زندگی مردم روزمره مردم در ارتباط است و به همین دلیل روز به روز توسعه بیشتری می‌یابد. بنابراین برای استفاده از این شرایط و جلب گردشگران بایستی از وسایل مختلف از جمله تبلیغات سود جست.

وی افزود: وسایل ارتباط جمعی در دنیای تبلیغات چنان قدرتی دارند که می‌توانند در جامعه نسل جدیدی را پدید آورند و رفتار و ادارک انسان‌ها را در جهت اهداف و منافع مبلغین، تغییر دهند. از سوی دیگر تبلیغات می‌تواند تصورات، اعتقادات و ذهنیات تازه‌ای را به انسان بدهد.

فعال صنعت گردشگری کشور و استان همدان در ادامه گفت: اهمیت و نقش موثر تبلیغات در هر حرفه و شغلی بر کسی پوشیده نیست. تبلیغات به عنوان یکی از مهمترین مولفه‌های موفقیت در زندگی افراد است و ابزاری است که شاخه‌های علمی، اجتماعی، فرهنگی و ارتباطی هر شغلی را به دقت مورد مطالعه قرار می‌دهد.

وی با تاکید به برنامه‌ریزی بلند مدت جامعه هتلداران برای معرفی همدان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی گفت: اگر این ابزار تبلیغی با نگاهی علمی، هنری، کارشناسی و تخصصی مورد استفاده قرار گیرد، می‌تواند موفقیت و هداف مستمری را به دنبال داشته باشد.

"شهرام شیروانی" ادامه داد: تبلیغات حرفه‌ای می‌تواند به عنوان ابزاری برای پیشرفت اهداف فرهنگی علی‌الخصوص در استانی مانند همدان که سابقه تاریخی و تمدنی عمیق دارد و عنوان فرهنگی را یدک می‌کشد، مدنظر قرار گیرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم تبلیغات همدان در برنامه‌های کودک و نوجوان روی آنتن صدا و سیما، بتواند تصمیم‌ساز مطلوب سفرهای نوروزی در خانواده‌های ایرانی برای نوروز 98 باشد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...