صفحه اصلی / اخبار خارجی / معرفی برند جدید گروه هتل‌های بین‌المللی Hilton در شهر ونیز
معرفی برند جدید گروه هتل‌های بین‌المللی Hilton در شهر ونیز - تصویر 1

معرفی برند جدید گروه هتل‌های بین‌المللی Hilton در شهر ونیز

ایجاد شده: 23/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 24/اردیبهشت/1398

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، گروه هتلداری Hilton قصد دارد تا سال 2021، هتل جدیدی با برند محبوب و پرطرفدار خود به نام Canopy را در شهر "ونیز" ایتالیا، رونمایی و افتتاح کند. این خبر در پی توافق مدیریتی اخیر Hilton و Marseglia منتشر شده است.

گروه هتل‌های Hilton طی یک دهه اخیر با هتل Molino Stucky در شهر "ونیز" حضور داشته است. این گروه هتلداری در آن زمان به مواردی نظیر خلق تجربه‌های استثنایی برای میهمانان، اشتغال‌زایی معنی‌دار و ایجاد سهم پایدار در اقتصاد محلی، تاکید داشت و با حضور برند جدید خود نیز همین اهداف را دنبال خواهد کرد.

هتل Canopy به بازسازی مدنی شهر در محله‌های مجاور خود، کمک و مکان مهمی برای ملاقات‌ با میهمانان ساکنان محلی، ایجاد خواهد کرد. به عبارت دیگر این هتل جدید، یک پروژه مهم برای راه‌اندازی مرکز تاریخی ونیز و احیای بخشی از شهر است که در حال حاضر در غفلت عمومی به سر می‌برد.

هتل Canopy در سال 2021 افتتاح خواهد شد و به بیش از 30 هتل گروه هتلداری Hilton در ایتالیا خواهد پیوست. افتتاح این هتل جدید تحت نظارت گروه Hilton در ایتالیا طبق برنامه اعلام شده به پیش می‌رود و همزمان دو هتل دیگر از این برند نیز در فرانسه افتتاح خواهد شد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...