صفحه اصلی / نرم افزارهای مدیریت هتلداری بین المللی / نرم‌افزار مدیریت هتلداری Alice + لینک دانلود
نرم‌افزار مدیریت هتلداری Alice + لینک دانلود - تصویر 1

نرم‌افزار مدیریت هتلداری Alice + لینک دانلود

ایجاد شده: 5/آبان/1397       آخرین ویرایش: 26/اسفند/1397

به گزارش هتل‌نیوز، نرم‌‎افزار مدیریت هتلداری Alice عمدتا در بازارهای جهانی آمریکا، مکزیک، حوزه دریای کارائیب و اروپا عرضه می‌شود. اگر هتل شما در خارج از این بازار تجاری قرار دارد اما کارمندان شما به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند با تیم Alice در ارتباط باشید.

نرم‌افزار هتلداری Alice یک پلتفرم مبتنی بر تجربه میهمان‌نوازی واحد، ایجاد روابط معنی‌دار با میهمانان و اتصال بخش‌های مختلف هتل‌ است که پرسنل هتل را به سمت کسب رضایت بیشتر و بهره‌وری عملیاتی، سوق می‌دهد.

در این فرایند یکپارچه، از یک سو پرسنل هتل به راحتی با میهمانان ارتباط برقرار می‌کنند و از سوی دیگر مدیران ارشد هتل با نگاهی عمیق و دقیق، مشکلات و نقاط ضعف را شناسایی و برطرف می‌کنند.

نکته مهمی که بایستی در نظر داشته باشیم این است که نرم‌افزار Alice یک راهکار و راه‌حل نیست بلکه پلن مدیریت هتلداری مبتنی بر روش برد - برد است که با بخش‌های مختلف مرتبط ادغام می‌شود و به ارتباطات داخلی، انجام وظیفه مدیریت و مشارکت هر چه بیشتر میهمانان کمک می‌کند.

نرم‌افزار Alice به عنوان یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای مدیریت هتلداری می‌تواند کاری انجام دهد که تمامی پرسنل، تمرکز خود را بر ارائه خدمات بیشتر و بهتر به میهمانان معطوف کنند.

این نرم‌افزار که از سال 2013 و در کشور ایالات متحده آمریکا آغاز بکار کرده همواره سیر صعودی داشته و هم‌اکنون پس از گذشت فقط پنج سال در بیش از 2000 هتل در 75 کشور مختلف جهان بالغ بر 21000 کاربر دارد.

اطلاعات بیشتر در خصوص نرم‌افزار مدیریت هتلداری Alice و همچنین Demo رایگان این نرم‌افزار را از طریق لینک زیر و در وب‌سایت این شرکت، مشاهده و دریافت نمائید.

وب‌سایت نرم‌افزار مدیریت هتلداری Alice

جهت دانلود نرم‌افزار مدیریت هتلداری Alice برای سیستم عامل‌های Android و IOS از طریق لینک‌های زیر اقدام فرمائید

دانلود نرم‌افزار مدیریت هتلداری Alice برای سیستم عامل Android

دانلود نرم‌افزار مدیریت هتلداری Alice برای سیستم عامل IOS



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...