صفحه اصلی / اخبار خارجی / معرفی برترین هتل‌های جهان در سال 2018 + عکس و فیلم
معرفی برترین هتل‌های جهان در سال 2018 + عکس و فیلم - تصویر 1

معرفی برترین هتل‌های جهان در سال 2018 + عکس و فیلم

ایجاد شده: 16/دی/1397       آخرین ویرایش: 16/دی/1397

به گزارش هتل‌نیوز، وب‌سایت جهانی Tripadvisor به عنوان برترین سایت تخصصی گردشگری جهان و معتبرترین منبع رسمی معرفی و رتبه‌بندی مراکز گردشگری و اماکن اقامتی بر اساس نظرات مخاطبان، همه ساله و در پایان سال میلادی به معرفی برترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های جهان می‌پردازد. در ادامه به معرفی پنج هتل برتر جهان در سال 2018 از نگاه مخاطبان این وب‌سایت جهانی می‌پردازیم.

1 - هتل Viroth - کامبوج

هتل Viroth در کشور "کامبوج" در مرکز شهر Siem Reap و در نزدیکی معبد Wat Bo واقع شده است.


طراحی این هتل که شامل 35 اتاق و یک استخر به طول 20 متر است از طراحی باغ‌های معلق در بابِل الهام گرفته است.

بر اساس اعلام Booking هر شب اقامت در بهترین هتل جهان در سال 2018 بالغ بر 113 دلار هزینه در پی خواهد داشت.


2 - هتل Tulemar Bungalows - کاستاریکا

هتل ویلایی Tulemar Bungalows در شهر "مانوئل آنتونیو" کاستاریکا و در نوار ساحلی حاشیه‌ای اقیانوس آرام و در دل جنگلی سرپوشیده از درختان به مساحت 33 هکتار، واقع شده است.


این هتل به دلیل اینکه در نزدیکی یک آتشفشان قرار گرفته به هتل آتشفشانی معروف است که البته این آتشفشان، سال‌هاست غیر فعال شده و گردشگران هیچ نگرانی بابت آن ندارند.

هتل Tulemar Bungalows که در اواخر دهه 1980 میلادی احداث شده در کنار تمام ویژگی‌هایی خاص خود، مکانی دنج برای اقامت زوج‌های جوان و خانواده‌های چند نفره به حساب می‌آید.

3 - هتل Umaid Bhawan Palace - هندوستان

هتل Umaid Bhawan Palace به عنوان یکی از بزرگترین سازه‌های سلطنتی جهان واقع در شهر Jodhpur کشور هندوستان، یک هتل عاشقانه و رویایی است.


هتل Umaid Bhawan Palace که بین سال‌های 1928 تا 1943 میلادی احداث شده است، میهمانان خود را به قلب تاریخ می‌برد تا طعم تازه‌ای از زندگی مانند پادشاهان را تجربه کنند.

بر اساس اعلام booking حداقل هزینه اقامت در هتل  Umaid Bhawan Palace برای یک شب 733 است. 

4 - هتل Hanoi La Siesta – ویتنام

هتل Hanoi La Siesta واقع در کشور ویتنام، جدیدترین عضو گروه هتل‌‌های Elegance در این کشور است که با 50 واحد اقامتی بزرگ شامل سوئیت و اتاق‌های دوبلکس به ارائه خدمات لوکس و خاص می‌پردازد.


دسترسی به جاذبه‌های گردشگری از جمله دریاچه Hoan Kiem و ارائه خدمات منحصربفرد و شخصی‌سازی شده از جمله مهمترین ویژگی‌های این هتل است.

 امکانات مدرن و خدمات بی‌نظیر این هتل در کنار هزینه 158 دلاری برای هر شب اقامت، فضایی فوق‌العاده برای خانواده‌ها و جمع‌های دوستانه فراهم می‌آورد.


5 - هتل Gili Lankanfushi - مجمع‌الجزایر مالدیو

هتل Gili در شهر Lankanfushi و در مجمع‌الجزایر مالدیو واقع شده است. هتلی با 45 ویلای روی آب که در پایان سال 2018 عنوان پنجمین هتل برتر جهان را به خود اختصاص داده است.


 دسترسی به ویلاهای این هتل فقط با قایق‌های مخصوص امکان‌پذیر است. کسانی که در این هتل اقامت دارند هیچ انتخابی به جز لذت بردن از لحظات خود نخواهند داشت.

بر اساس اعلام booking حداقل هزینه اقامت در هتل Gili برای یک شب 4500 دلار است. 




جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...