صفحه اصلی / اپلیکیشن‌های هتلداری / معرفی اپلیکیشن هتلداری WorldMate + لینک دانلود
معرفی اپلیکیشن هتلداری WorldMate + لینک دانلود - تصویر 1

معرفی اپلیکیشن هتلداری WorldMate + لینک دانلود

ایجاد شده: 25/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 5/خرداد/1398

به گزارش هتل‌نیوز، اپلیکیشن هتلداری WorldMate قصد دارد تا دوست شما باشد به خصوص اگر شما به طور منظم و برای کسب و کار خود سفر می‌کنید. این اپلیکیشن رزرو آنلاین هتل در حاضر دارای بیش از 10 میلیون مسافر تجاری در سراسر دنیاست که عضو دائمی آن هستند و از آن استفاده می‌کنند.

یکی از مزایای اپلیکیشن هتلداری WorldMate این است که مانند یک برنامه‌ریز شخصی در سفر عمل می‌کند و کاربران با استفاده از آن می‌توانند همه موارد را هماهنگ کنند. با استفاده از اپلیکیشن هتلداری WorldMate می‌توان تمامی تائیدیه‌های سفر را به این اپلیکیشن ارسال کرد و آن‌ها را به برنامه‌های فعال و مشخص، همراه با برنامه‌ریزی دقیق و زمان‌بندی کامل، تبدیل کرد.

اپلیکیشن هتلداری WorldMate همچنین قابلیت جستجوی هتل‌ها بر اساس توصیه کاربران را نیز دارد و با استفاده از آن می‌توان بهترین هتل با بهترین قیمت ممکن را جستجو و رزرو کرد. علاوه بر این چنانچه کاربران مسیر سفر را با مخاطبین LinkedIn خود به اشتراک گذاشته باشند، این موضوع را اطلاع می‌دهد.

با استفاده از اپلیکیشن هتلداری WorldMate می‌توان یک ملاقات یا یک قرار کاری را بدون هیچ مشکلی برنامه‌ریزی کرد. این اپلیکیشن هتلداری، قطعا به مشتریان خود در حوزه کسب و کار هتل خدمات بسیار خوبی ارائه خواهد داد.

لازم به ذکر است، اپلیکیشن هتلداری WorldMate اخیرا با اپلیکیشن مدیریت سفر myCWT ادغام شده و در قالب این اپلیکیشن فعالیت می‌کند.

اطلاعات بیشتر در خصوص اپلیکیشن هتلداری WorldMate را از طریق لینکهای زیر و در وب‌سایت شرکت‌های WorldMate و myCWT مشاهده فرمائید.

وب‌سایت اپلیکیشن هتلداری WorldMate

وب‌سایت اپلیکیشن مدیریت سفر myCWT

جهت دانلود اپلیکیشن هتلداری WorldMate در قالب اپلیکیشن مدیریت سفر myCWT برای استفاده در سیستم عامل‌های Android و IOS از طریق لینک‌های زیر اقدام فرمائید.

دانلود اپلیکیشن مدیریت سفر myCWT برای سیستم عامل Android

دانلود اپلیکیشن مدیریت سفر myCWT برای سیستم عامل IOS



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...