صفحه اصلی / اپلیکیشن‌های هتلداری / معرفی اپلیکیشن هتلداری Travelocity + لینک دانلود
معرفی اپلیکیشن هتلداری Travelocity + لینک دانلود - تصویر 1

معرفی اپلیکیشن هتلداری Travelocity + لینک دانلود

ایجاد شده: 11/شهریور/1398       آخرین ویرایش: 11/شهریور/1398

به گزارش هتل‌نیوز، اپلیکیشن هتلداری Travelocity علاوه بر امکان رزرو پرواز و اتومبیل به حدود 300000 هتل در سراسر دنیا نیز دسترسی دارد و می‌توان با استفاده از گزینه Top Secret Hotels برای رزرو هتل‌هایی با تخفیف بسیار بالا اقدام نمود.

اپلیکیشن هتلداری Travelocity همچنین خدماتی مانند ارائه نظرات در مورد هتل، پشتیبانی شبانه‌روزی و 24 ساعته از مشتریان در تمامی روزهای هفته در کنار تضمین پائین‌ترین نرخ را ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن هتلداری حتی تضمین می‌کند که اگر اتاقی با قیمت کمتر پیدا کردید، مبلغ تفاوت قیمت را به شما باز می‌گرداند.

اپلیکیشن هتلداری Travelocity ایده‌هایی برای سفر و مقاصدی مملو از اتفاقات غیر منتظره و پیش‌بینی نشده را ارائه می‌دهد و به کاربران خود کمک می‌کند تا از سرگرمی و برنامه‌ریزی در طول سفر، لذت ببرند.

گزینه Travelocity Customer First Guarantee در این اپلیکیشن، ویژه معرفی و ارائه محصولات نوآورانه است که قصد دارد از طریق آن پشتیبانی منحصربفردی را برای فرد به ارمغان بیاورد و سفر را واقعی‌تر و به یاد ماندنی‌تر کند.

اطلاعات بیشتر در خصوص اپلیکیشن هتلداری Travelocity را از طریق لینک زیر و در وب‌سایت این شرکت مشاهده فرمائید.

وب‌سایت اپلیکیشن هتلداری Travelocity

جهت دانلود اپلیکیشن هتلداری Travelocity برای استفاده در سیستم عامل‌های Android و IOS از طریق لینک‌های زیر اقدام فرمائید.

دانلود اپلیکیشن هتلداری Travelocity برای سیستم عامل Android

دانلود اپلیکیشن هتلداری Travelocity برای سیستم عامل IOS


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...