صفحه اصلی / اپلیکیشن‌های هتلداری / معرفی اپلیکیشن هتلداری Marriott Bonvoy + لینک دانلود
معرفی اپلیکیشن هتلداری Marriott Bonvoy + لینک دانلود - تصویر 1

معرفی اپلیکیشن هتلداری Marriott Bonvoy + لینک دانلود

ایجاد شده: 29/اردیبهشت/1399       آخرین ویرایش: 29/اردیبهشت/1399

به گزارش هتل‌نیوز، اپلیکیشن هتلداری Marriott Bonvoy برنامه موبایل گروه هتل‌های بین‌المللی Marriott است که امکان رزرو بیش از 4000 هتل و اقامتگاه از 30 برند هتل این گروه هتلداری در 78 کشور دنیا را بسیار آسان و سریع کرده است.

اپلیکیشن هتلداری Marriott Bonvoy به کاربران خود امکان می‌دهد که نه تنها یک اتاق را رزرو، بلکه تمامی برنامه سفر خود را با یک دستگاه تلفن همراه مدیریت کنند.

کاربران Marriott Bonvoy می‌توانند از طریق اپلیکیشن با یکی از هتل‌های Marriott تماس بگیرند و موارد مورد نیاز خود را از لیست پیشنهادی انتخاب کنند. همچنین می‌توانند نقشه‌ها، راهنمای شهر و امکانات هتل را نیز مشاهده کنند.

کاربران اپلیکیشن هتلداری Marriott Bonvoy می‌توانند از مزایای عضویت نیز بهره‌مند شوند و در هر زمان، کمترین قیمت هر یک از هتل‌های گروه هتلداری Marriott را دریافت کنند. آنها می‌توانند از طریق این اپلیکیشن جزئیات سفر خود را ذخیره کنند و برای هر رزرو، امتیاز کسب کنند.

ورود به سیستم از طریق موبایل و انجام تمام فرایندهای مربوط به رزرو اتاق، سفارش‌ها، ورود و خروج و ... که باعث صرفه‌جویی در وقت کاربران می‌شود، یکی از مزایای اصلی اپلیکیشن هتلداری Marriott Bonvoy به حساب می‌آید.

کاربران اپلیکیشن هتلداری Marriott Bonvoy همچنین می‌توانند از قابلیت کلید تلفن همراه نیز به عنوان جایگزینی برای کلیدهای معمولی اتاق استفاده کنند.

اطلاعات بیشتر در خصوص اپلیکیشن هتلداری Marriott Bonvoy را از طریق لینک زیر و در وب‌سایت این شرکت مشاهده فرمائید.

وب‌سایت اپلیکیشن هتلداری Marriott Bonvoy 

جهت دانلود اپلیکیشن هتلداری Marriott Bonvoy برای استفاده در سیستم عامل‌های Android و‌ IOS از طریق لینک‌های زیر اقدام فرمائید.

دانلود اپلیکیشن هتلداری Marriott Bonvoy برای سیستم عامل Android

دانلود اپلیکیشن هتلداری Marriott Bonvoy برای سیستم عامل IOS


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...