صفحه اصلی / اپلیکیشن‌های هتلداری / معرفی اپلیکیشن هتلداری Hotwire + لینک دانلود
معرفی اپلیکیشن هتلداری Hotwire + لینک دانلود - تصویر 1

معرفی اپلیکیشن هتلداری Hotwire + لینک دانلود

ایجاد شده: 21/بهمن/1398       آخرین ویرایش: 21/بهمن/1398

به گزارش هتل‌نیوز، وقتی صحبت از سفر می شود، تیم Hotwire بسیار شبیه شما و خواسته‌های شما عمل خواهد کرد. ما همیشه از ماجراهای خود، نکات و داستان‌های سفر را ثبت می‌کنیم زیرا تیم ما فقط به سفرها فکر نمی‌کند بلکه ما به سفر می‌رویم تا در سفر زندگی کنیم.

ما علاقه‌مندیم که دانش خود در مورد مقصد را به اشتراک بگذاریم، قیمت‌های خوبی پیدا کنیم و یا راه‌هایی برای صرفه‌جویی در وقت و انرژی هنگام برنامه‌ریزی و رزرو، برای شما بیابیم. ما می‌دانیم که هرچه بیشتر سفر کنیم، زندگی خود را غنی‌تر می‌کنیم.

اپلیکیشن هتلداری Hotwire برای افرادی مانند شما ساخته شده است زیرا می‌دانیم وقتی رزرو سفر و صرفه‌جویی مالی، امری آسان و بدون دردسر باشد، شما نیز تعداد سفرهای خود را افزایش خواهید داد. به همین دلیل یکی از اولین سایت‌های مسافرتی آنلاین بودیم که از طریق درج قیمت‌های ویژه با نرخ ویژه و مذاکرات ویژه با تخفیف‌های بسیار زیاد ارائه کردیم. 

به همین دلیل است که ما بهترین برنامه سفر را برای تلفن‌ها و تبلت‌های هوشمند ایجاد کرده‌ایم و همیشه در حال یافتن بهترین قیمت‌ها و پیشنهادهای گردشگری و سفر برای کاربران خود هستیم.

چه به یک ماشین کرایه‌ای برای یک سفر جاده‌ای در آخر هفته احتیاج داشته باشید و چه بخواهید هتلی را در آخرین لحظه، رزرو کرده و زمان خود را با دوستان یا خانواده و با بهترین قیمت ممکن سپری کنید، ما به شما اپلیکیشن Hotwire را پیشنهاد می‌دهیم.

اطلاعات بیشتر در خصوص اپلیکیشن هتلداری Hotwire را از طریق لینک زیر و در وب‌سایت این شرکت مشاهده فرمائید.

وب‌سایت اپلیکیشن هتلداری Hotwire

جهت دانلود اپلیکیشن هتلداری Hotwire برای استفاده در سیستم عامل‌های Android و IOS از طریق لینک‌های زیر اقدام فرمائید.

دانلود اپلیکیشن هتلداری Hotwire برای سیستم عامل Android

دانلود اپلیکیشن هتلداری Hotwire برای سیستم عامل IOS


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...