صفحه اصلی / اپلیکیشن‌های هتلداری / معرفی اپلیکیشن هتلداری Hilton Honors + لینک دانلود
معرفی اپلیکیشن هتلداری Hilton Honors + لینک دانلود - تصویر 1

معرفی اپلیکیشن هتلداری Hilton Honors + لینک دانلود

ایجاد شده: 1/مهر/1398       آخرین ویرایش: 6/مهر/1398

به گزارش هتل‌نیوز، گروه هتل‌های Hilton به عنوان یک زنجیره هتلداری دارای رتبه AAA دارای یک اپلیکیشن هتلداری اختصاصی با نام Hilton Honors که تا به امروز میلیون‌ها بار دانلود شده و دارای میانگین امتیاز 4.7 از 5 در سرویس Google Play است.

استفاده از اپلیکیشن هتلداری Hilton Honors به کاربران این امکان را می‌دهد تا بیش از 4600 هتل از برندهای مطرح گروه هتلداری Hilton را جستجو و پس از انتخاب اتاق، رزرو کنند و یا از تاکسی اینترنتی Uber استفاده نمایند.

با استفاده از اپلیکیشن هتلداری Hilton Honors می‌توان مواردی مانند غذا، نوشیدنی، بالش‌های اضافی و ... را نیز سفارش دارد و در لحظه ورود به هتل، دریافت کرد. کاربران می‌توانند در قبال خدماتی دریافتی، نظرات خود را بیان کنند.

از دیگر ویژگی‌های اپلیکیشن هتلداری Hilton Honors نمایش وضعیت آب و هوا، نقشه و مسیرها و امکان تماس با هتل‌هاست. همچنین این اپلیکیشن می‌تواند گوشی همراه کاربران را تبدیل به کلید اتاق هتل کند تا دیگر نگرانی از بابت گم کردن و از دست دادن آن وجود نداشته باشد.

انجام فرایند Check - In با استفاده از این اپلیکیشن به سرعت انجام می‌شود و در نهایت می‌توان با کسب امتیاز، اقامت‌های رایگان یا تخفیفات بسیار مناسبی را از هتل‌ها دریافت کرد.

اطلاعات بیشتر در خصوص اپلیکیشن هتلداری Hilton Honors را از طریق لینک زیر و در وب‌سایت این شرکت مشاهده فرمائید.

وب‌سایت اپلیکیشن هتلداری Hilton Honors

جهت دانلود اپلیکیشن هتلداری Hilton Honors برای استفاده در سیستم عامل‌های Android و IOS از طریق لینک‌های زیر اقدام فرمائید.

دانلود اپلیکیشن هتلداری Hilton Honors برای سیستم عامل Android

دانلود اپلیکیشن هتلداری Hilton Honors برای سیستم عامل IOS



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...