صفحه اصلی / اخبار داخلی / معاون گردشگری کشور : برگزاری همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار گردشگری در حال برنامه‌ریزی است
معاون گردشگری کشور : برگزاری همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار گردشگری در حال برنامه‌ریزی است - تصویر 1

معاون گردشگری کشور : برگزاری همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار گردشگری در حال برنامه‌ریزی است

ایجاد شده: 10/مرداد/1402       آخرین ویرایش: 10/مرداد/1402

به گزارش هتل نیوز ؛ " علی‌اصغر شالبافیان " معاون گردشگری کشور در نشست با اعضای جامعه تورگردانان، جامعه گردشگری سلامت و سازمان توسعه تجارت گفت : برای رشد صنعت گردشگری نیازمند همکاری تمام بخش‌های جامعه و همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف هستیم.

وی افزود : در این نشست فرصت خوبی است که یک بار دیگر اتفاقات سال گذشته را مرور کنیم : تفاهم‌نامه‌ای با سازمان توسعه تجارت منعقد شد. در حوزه سازمان توسعه تجارت موضوعات مهمی را پیگیری می‌کنیم که برخی از آن‌ها به نتیجه رسیده است. 

" شالبافیان " گفت : تعدادی از فعالان بخش خصوصی گردشگری حتی با هزینه‌های شخصی خود در نمایشگاه‌های مختلف حضور یافتند و نقش مهمی را در مقابله با ایران‌هراسی ایفا کردند. رشد و نمو حوزه گردشگری خصوصا در حوزه تشکل‌های گردشگری مرهون تلاش افراد حاضر در تشکل‌هاست. آقای پورفرج در این مدت تلاش زیادی کرد و امیدواریم آقای شفیعی نیز این مسیر را به خوبی ادامه دهد.

معاون گردشگری کشور اعلام کرد : یکی از برنامه‌های خوبی که می‌توان در حوزه گردشگری انجام داد برگزاری همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار گردشگری است که برنامه‌ریزی در این باره در حال انجام است. 



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...