صفحه اصلی / اخبار داخلی / معاون گردشگری : موضوع شهرهای مکمل و جایگزین در نوروز ۱۴۰۳ مجددا در دستور کار قرار خواهد داشت
معاون گردشگری : موضوع شهرهای مکمل و جایگزین در نوروز ۱۴۰۳ مجددا در دستور کار قرار خواهد داشت - تصویر 1

معاون گردشگری : موضوع شهرهای مکمل و جایگزین در نوروز ۱۴۰۳ مجددا در دستور کار قرار خواهد داشت

ایجاد شده: 12/اسفند/1402       آخرین ویرایش: 12/اسفند/1402

به گزارش هتل نیوز ؛ "علی اصغر شالبافیان" معاون گردشگری کشور در نشست ستاد خدمات سفر با محوریت نوروز ۱۴۰۳ که صبح امروز در محل سالن فجر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شدش گفت : با توجه به تقارن نوروز ۱۴۰۳ با ماه رمضان، شورای فرهنگ عمومی کشور مصوبه‌ای را در خصوص نحوه فعالیت ستاد خدمات سفر استان‌ها به تصویب رساند که توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزرای مرتبط و استان‌ها ابلاغ شده است.

وی افزود : این مصوبه چارچوب فعالیت واحدهای گردشگری، سایر واحدهای خدمات‌رسان و نحوه برخورد با مسافران را در این ایام مشخص می‌کند.

او گفت : با توجه به تقویم تعطیلات و مصادف شدن انتهای تعطیلات نوروز با ایام پایانی ماه مبارک رمضان، فعالیت دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر تا ۲۴ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

" شالبافیان " ادامه داد : فعالیت ستاد خدمات سفر در طول سال دائمی شده است و در ایام تعطیلات به طور ویژه به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

معاون گردشگری کشور در پایان گفت : با توجه به تقارن نوروز با ماه رمضان، تقاضا برای برخی مواد خوراکی افزایش خواهد یافت و باید تمهیدات لازم برای تامین این اقلام اندیشیده شود.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...