صفحه اصلی / اخبار داخلی / مصاحبه اختصاصی هتل‌نیوز با “محمود مادرشاهیان” مالک گروه هتل‌های هلیا
مصاحبه اختصاصی هتل‌نیوز با “محمود مادرشاهیان” مالک گروه هتل‌های هلیا - تصویر 1

مصاحبه اختصاصی هتل‌نیوز با “محمود مادرشاهیان” مالک گروه هتل‌های هلیا

ایجاد شده: 9/مرداد/1397       آخرین ویرایش: 9/مرداد/1397

“محمود مادرشاهیان” از سنین جوانی و در پی عشق و علاقه کودکی خود، وارد صنعت گردشگری و هتلداری شد و در دهه 60 اولین هتل خود با نام “ارم” را در شهر مشهد، احداث کرد.

وی هم‌اکنون و پس از گذشت بیش از 30 سال، مالک گروه هتل‌های “هلیا” به عنوان یکی از بزرگترین گروه‌های هتلداری با 8 هتل در شهرهای مشهد و کیش است.

مالک گروه هتل‌های “هلیا” معتقد است، استان خراسان رضوی و شهر “مشهد” علاوه بر جاذبه زیارتی دارای ظرفیت وجاذبه‌های بسیاری در سایر حوزه‌های صنعت گردشگری است که اطلاع‌رسانی و تبلیغات خوبی در خصوص آن صورت نگرفته است.

به گزارش هتل‌نیوز، وی اظهار داشت: بایستی تلاش کنیم تا ماندگاری مسافران در شهر مشهد، افزایش یابد تا تمامی فعالان این حوزه در بخش‌های مختلف از مزایای آن بهره‌مند شوند.

“محمود مادرشاهیان” با اشاره به خرید، افتتاح و راه‌اندازی مجدد هتل “پارک حیات” توسط گروه هتل‌های “هلیا” ابراز داشت: خوشبختانه موفق شدیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن و طی مدت 18 ماه، پروژه بازسازی و نوسازی این هتل را به پایان برسانیم و هم‌اکنون این هتل به عنوان یکی برترین هتل‌های شرق کشور مشغول ارائه خدمات به گردشگران و میهمانان محترم است.

مالک گروه هتل‌های هلیا در ادامه گفت: انگیزه اصلی من از ورود به صنعت گردشگری، خدمت به اقتصاد و جوانان این مرز و بوم بوده است زیرا معتقدم آینده کشور با استفاده از صنعت توریسم، مدیریت خواهد شد.

وی افزود: هر اندازه در کشور اشتغال و کارآفرینی ایجاد شود، چرخ‌های توسعه و اقتصاد نیز با سرعت بیشتری حرکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: به عنوان یکی ایرانی تا زمانی که توان و انرژی داشته باشم از هیچ تلاشی در راستای اشتغال‌زایی، دریغ نخواهم کرد و خدمت به جوانان کشور را افتخار خود می‌دانم.

سرمایه‌گذار صنعت گردشگری و هتلداری کشور در خصوص آینده این صنعت در کشور نیز گفت: ایران دارای ظرفیت‌های گردشگری بی‌نظیری در دنیاست و به همین دلیل بسیار امیدوارم که با رفع موانع، صنعت گردشگری کشور به جایگاه واقعی خود دست یابد.

مالک گروه هتل‌های “هلیا” در پایان گفت: بایستی این نکته را در نظر بگیریم که سرمایه‌گذاری در شرایط فعلی، توجیه اقتصادی ندارد ولیکن به هیچ عنوان نباید به مسائل مالی فکر کنیم بلکه بایستی دست در دست هم و با امید، انگیزه و توکل، ایران را به دنیا نشان دهیم.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...