صفحه اصلی / اخبار داخلی / مصاحبه اختصاصی هتل‌نیوز با نفر اول مجمع عمومی انتخاباتی جامعه هتلداران استان اصفهان
مصاحبه اختصاصی هتل‌نیوز با نفر اول مجمع عمومی انتخاباتی جامعه هتلداران استان اصفهان - تصویر 1

مصاحبه اختصاصی هتل‌نیوز با نفر اول مجمع عمومی انتخاباتی جامعه هتلداران استان اصفهان

ایجاد شده: 7/مرداد/1397       آخرین ویرایش: 7/مرداد/1397

به گزارش هتل‌نیوز، جناب آقای “کریم بیگی” مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره هتل “آسمان” اصفهان با کسب 48 رای، موفق شد رتبه نخست انتخابات جامعه هتلداران استان اصفهان را از آن خود نماید. مشروح مصاحبه اختصاصی هتل‌نیوز با وی در خصوص موضوعات مختلف را در ادامه مشاهده می‌نمائید.

پس از سال‌ها فعالیت اتحادیه هتلداران، نخستین مجمع عمومی انتخاباتی جامعه هتلداران استان اصفهان هفته گذشته ( اول مردادماه ) با حضور بیش از 100 نفر از بهره‌برداران مراکز اقامتی از سراسر این استان در محل هتل “کوثر” اصفهان برگزار و در پایان 7 نفر به عنوان اعضای نخستین هیات‌مدیره جامعه هتلداران استان، انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش هتل‌نیوز، جناب آقای “کریم بیگی” مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره هتل “آسمان” اصفهان با کسب 48 رای، موفق شد رتبه نخست این انتخابات را از آن خود نماید. مشروح مصاحبه اختصاصی هتل‌نیوز با وی در خصوص موضوعات مختلف را در ادامه مشاهده می‌نمائید.

“کریم بیگی” در ابتدای مصاحبه ضمن اشاره به این نکته که وضعیت هیات‌مدیره جامعه هتلداران استان اصفهان هنوز مشخص نیست، گفت: انتخابات میان اعضای هیات‌مدیره برای انتخاب رئیس جامعه و سایر سِمَت‌ها، روز پنجشنبه این هفته برگزار خواهد شد.

“بیگی” در خصوص روند برگزاری انتخابات جامعه هتلداران استان اصفهان، اظهار داشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت، دارای قوانین مشخصی در رابطه با امور اصناف است که این قوانین با آنچه که در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری وجود دارد در تضاد است و در نتیجه، روند اجرایی هتل‌ها با اختلال مواجه می‌شود.

وی تصریح کرد: برای مثال یکی از موارد اختلاف، موضوع برگزاری نمایشگاه، همایش و سایر رویدادها در هتل‌ها بود. در شرایطی که در تمامی کشورهای دنیا، مهمترین مراسم و همایش‌ها در هتل‌های مجلل برگزار می‌شود، اتحادیه هتلداران با این موضوع مخالف بود و اصرار داشت که این شکل از رویدادها در مراکز نمایشگاهی مشخص، برگزار شود.

“کریم بیگی” ابراز داشت: در واقع بازرسین اتاق اصناف در بسیاری از موارد اطلاع درست و دقیقی از قوانین حاکم بر صنعت هتلداری ندارند و با توجه به اینکه موضوع هتل و هتلداری یک امر تخصصی به حساب می‌آید، نمی‌توانند تشخیص و اظهارنظر درستی در خصوص نقاط ضعف یا قوت هتل‌ها و سایر مراکز اقامتی داشته باشند.

وی افزود: تاوان این اختلاف را فقط و فقط هتلداران پرداخت می‌کردند زیرا بین دو راهی گرفتار می‌شدند و نمی‌دانستند که بایستی تابع کدام قانون باشند.

“کریم بیگی” در ادامه با اشاره به تصویب قانونی در مجلس شورای اسلامی مبنی بر فعالیت تشکل‌های گردشگری تابع قوانین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: پس از چندین سال اختلاف نظر با تشکیل هیات موسس، مجمع عمومی انتخاباتی جامعه هتلداران استان اصفهان با حضور بیش از 100 نفر از بهره‌برداران مراکز اقامتی سطح استان و نظارت مدیرکل، معاون گردشگری و کارشناسان مربوط، برگزار شد.

عضو هیات‌مدیره و نفر اول مجمع انتخاباتی جامعه هتلداران استان اصفهان در خصوص مهمترین اهداف و برنامه‌های این تشکل نیز گفت: با توجه به اختلافات موجود، اتحادیه هتلداران طی سال‌های گذشته هیچ فعالیت رسمی نداشت و این باعث بروز مشکلات متعددی به صنعت هتلداری استان اصفهان، شده است.

وی ادامه داد: بایستی با برنامه‌ریزی و به مرور زمان این مشکلات را حل کنیم. برای مثال بررسی مواردی مانند شرکت‌های ارائه دهنده خدمات به هتل‌ها و مراکز اقامتی، موضوع دارایی و مالیات خلاف واقع برخی هتل‌ها و همچنین بحث آموزش و تربیت نیروهای متخصص برای کار در هتل‌ها از اولویت‌ها خواهد بود.

وی در پایان گفت: برای هر یک از مسائلی مانند ارزیابی، استانداردسازی، بازرسی، نرخ‌گذاری و … نیز کمیته‌های تخصصی با حضور کارشناسان و مدیران با تجربه هتلداری استان، تشکیل خواهد شد.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...