صفحه اصلی / اخبار داخلی / مصاحبه اختصاصی هتل‌نیوز با مدیرکل جدید هتل لاله تهران
مصاحبه اختصاصی هتل‌نیوز با مدیرکل جدید هتل لاله تهران - تصویر 1

مصاحبه اختصاصی هتل‌نیوز با مدیرکل جدید هتل لاله تهران

ایجاد شده: 19/خرداد/1397       آخرین ویرایش: 19/خرداد/1397

مدیرکل جدید هتل لاله تهران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هتل‌نیوز، اظهار داشت: هتل لاله مدت‌ها بود علی‌رغم بهره‌گیری از تجهیزات استاندارد به دلیل کیفیت پایین در ارائه خدمات و ضعف نرم‌افزاری به ظاهر از چرخه هتل‌های پنج ستاره کشور خارج شده بود.

“مهدی براتی” ابراز داشت: از زمان ورود به این هتل، موضوع نیروی انسانی بطور جدی مورد بررسی قرار گرفته است و هم‌اکنون با ایجاد تغییر و تحولات در بخش‌های مختلف از جمله رستوران، خانه‌داری، تشریفات، فنی و مهندسی و همچنین بازاریابی و فروش، توانسته‌ایم به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

مدیرکل هتل لاله تهران گفت: اقدامات بسیار خوبی در زمینه آداب معاشرت، نوع برخورد با میهمانان، نحوه ارائه خدمات، بهداشت و همچنین کیفیت غذا صورت گرفته است که در نتیجه انتقادات و اعتراضات میهمانان به حداقل رسیده است.

“مهدی براتی” با اشاره به اجرای پروژه بازسازی هتل لاله تهران، بیان داشت: فردا چهارمین جلسه در خصوص بازسازی هتل با حضور مدیران هتل، مدیران شرکت توسعه گردشگری و پیمانکاران، برگزار خواهد شد. در واقع ما به دنبال یک طرح جامع هستیم.

“براتی” افزود: بازسازی هتل به صورت فاز به فاز و مرحله به مرحله صورت خواهد پذیرفت به شکلی که هتل همزمان با اجرای پروژه بازسازی، پذیرش میهمان نیز خواهد داشت.

وی ادامه داد: اولویت ما در پروژه بازسازی، فضاهای عمومی نظیر لابی، سالن‌ها، رستوران و کافی‎شاپ است و سپس وارد اتاق‌ها خواهیم شد.

مدیرکل هتل لاله تهران در خصوص بازگشایی مجدد استخر روباز و رستوران فضای آزاد این هتل نیز گفت: به شخصه معتقدم بایستی از تمامی فضاهای موجود در هتل در راستای درآمدزایی استفاده کرد.

وی در پایان در رابطه با عملکرد گروه خبری هتل‌نیوز، اظهار داشت: جای خالی چنین رسانه‌ای به شدت در فضای صنعت هتلداری کشور که خوشبختانه تیم هتل‌نیوز به سرعت موفق شد این کمبود را جبران کند.

وی در پایان گفت: با وجود مرجع خبری مانند هتل‌نیوز دیگر لازم نیست تا افراد اخبار را از کانال‌های دیگر دریافت کنند.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...