صفحه اصلی / اخبار داخلی / مصاحبه اختصاصی هتل‌نیوز / تقدیر و تشکر هتلداران کرمانشاه از اقدامات میراث فرهنگی و گردشگری استان
مصاحبه اختصاصی هتل‌نیوز / تقدیر و تشکر هتلداران کرمانشاه از اقدامات میراث فرهنگی و گردشگری استان - تصویر 1

مصاحبه اختصاصی هتل‌نیوز / تقدیر و تشکر هتلداران کرمانشاه از اقدامات میراث فرهنگی و گردشگری استان

ایجاد شده: 17/فروردین/1397       آخرین ویرایش: 17/فروردین/1397

نایب‌رئیس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار هتل‌نیوز، اظهار داشت: دلیل اصلی تفاوت در آمار ارائه شده میان میراث فرهنگی و اتحادیه هتلداران استان این است که مبنای اتحادیه هتلداران صرفا میانگین ضریب اشغال دریافتی از واحدهای اقامتی تحت پوشش است.

به گزارش هتل‌نیوز، سیروس گل‌عنبر با اشاره به فعالیت 28 واحد اقامتی شامل 10 هتل، 2 هتل‌آپارتمان و 16 میهمانپذیر در سطح شهر کرمانشاه، افزود: خوشبختانه اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه در طول ایام تعطیلات نوروزی، نهایت تلاش خود در زمینه همکاری با هتلداران علی‌الخصوص در موضوع برخورد با فعالیت خانه‌های استجاری و خانه‌مسافرها را انجام داد.

وی افزود: آمار ارائه شده توسط اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان در خصوص میزان اقامت مسافران نوروزی در استان بر مبنای کل تعداد مسافرین ورودی به استان محاسبه شده است و اقامت در مدارس و خانه‌ معلم و کمپ‌های موقت را نیز شامل می‌شود.

نایب‌رئیس جامعه هتلداران استان کرمانشاه در پایان با اعلام کاهش ضریب اشغال هتل‌های این استان در نوروز امسال، گفت: در شرایطی که سال گذشته شاهد ضریب اشغال 90 درصدی بودیم، این میزان در نوروز امسال بین 50 تا 70 درصد، متغیر بود.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...