صفحه اصلی / اخبار داخلی / تشریح مشکلات صنعت هتلداری خراسان جنوبی توسط عضو جامعه هتلداران استان
تشریح مشکلات صنعت هتلداری خراسان جنوبی توسط عضو جامعه هتلداران استان - تصویر 1

تشریح مشکلات صنعت هتلداری خراسان جنوبی توسط عضو جامعه هتلداران استان

ایجاد شده: 27/آبان/1397       آخرین ویرایش: 27/آبان/1397

به گزارش هتل‌نیوز "مجید میرزایی" عضو جامعه هتلداران استان خراسان جنوبی و مدیر هتل جهانگردی بیرجند، اظهار داشت: با توجه به اینکه ضریب اشغال هتل‌های استان زیر 40 درصد در سال است که این مساله در حوزه هتلداری مانع ساخت و ساز و رونق، می‌شود.

عضو جامعه هتلداران استان خراسان جنوبی، برنامه‌ریزی صحیح در راستای برگزاری همایش‌ها را راهکاری برای استفاده صحیح از ظرفیت هتل‌ها معرفی کرد و اظهار داشت: بر اساس سرانه دولت، مجموعه جهانگردی 100 هزار نفر در سال ظرفیت گردشگر بالقوه دارد که در سطح استان بایستی جذب شود.

مدیر هتل جهانگردی بیرجند، استان خراسان جنوبی را در جذب این میزان از گردشگر ناتوان دانست و گفت: به دلیل مشکلات مربوط به حمل و نقل مانند لغو پروازها، بخش زیادی از این ظرفیت 100 هزار نفری علی‌رغم انجام برنامه‌ریزی‌های لازم از دست می‌رود.

وی افزود: از سوی دیگر برگزاری همایش و سمینار در استان نیز جر دردسر چیز دیگری ندارد زیرا به خاطر نوع پوشش یک میهمان بایستی پاسخگوی اداره اماکن باشیم. اگر قرار است حوزه گردشگری فعال شود باید همه مسائل دیده شود.

عضو جامعه هتلداران استان خراسان جنوبی یادآور شد: بخش گردشگری استان هیچ مشکلی در جذب و پذیرایی از گردشگران ندارد اما ورود گردشگران به استان با مشکل مواجه است که باید برای آن تدبیری اندیشید.

"میرزایی" در ادامه به موضوع آموزش در صنعت هتلداری تاکید کرد و گفت: یکی از برنامه‌های جامعه هتلداران استان این است که از دستگاه‌های اجرایی درخواست کنیم تا سمینارها و همایش‌های خود را در هتل‌ها برگزار کنند.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...