صفحه اصلی / اخبار خارجی / مرور اتفاقی عجیب در سیستم رزرواسیون گروه هتل‌های Hilton
مرور اتفاقی عجیب در سیستم رزرواسیون گروه هتل‌های Hilton - تصویر 1

مرور اتفاقی عجیب در سیستم رزرواسیون گروه هتل‌های Hilton

ایجاد شده: 25/دی/1397       آخرین ویرایش: 25/دی/1397

به گزارش هتل‌نیوز و به نقل از دنیای اقتصاد، گروه هتل‌های بین‌المللی Hilton امروزه پیشتاز هتل‌های زنجیره‌ای در دنیا هستند که Conrad Hilton در سال 1919 با خرید هتل Mobley در ایالت تگزاس، بنیان‌گذاری کرد.

Conrad Hilton هتل Mobley را با پس‌انداز و کمک دوستانش به قیمت بسیار پایین 5 هزار دلار خرید و در واقع با این خرید سرنوشت‌ساز وارد صنعت هتلداری شد.

در اوایل سال 1928 میلادی، وقوع رکودی شدید بسیاری از کشورهای جهان از جمله آمریکا را به شدت تحت تاثیر قرار دارد. گروه هتل‌های Hilton طی این سال‌ها دچار ورشکستگی شد و بسیاری از املاک و دارایی‌هایش را از دست داد.

طی دوران رکود و در شرایطی که صنعت هتلداری به شدت از رونق افتاده بود و 80 درصد هتل‌ها در آمریکا دچار ورشکستگی و بحران شدید مالی شده بودند، مالک و مدیران ارشد گروه Hilton تصمیم گرفتند تا با جاه‌طلبی به راه خود ادامه دهند. با انجام این کار Conrad Hilton مدیر مجموعه‌ها باقی ماند و بعدها دوباره املاک از دست رفته را خریداری کرد.

سال‌ها بعد و در سال 2001 میلادی، اشتباه سهوی پرسنل هتل‌های Hilton باعث شد تا اتاق‌های مجانی به میهمانان ارائه شود. در حقیقت نرخ صفر دلار در سیستم رزرو هتل‌های Hilton بارگذاری شده بود و افراد توانسته بودند طی مدت دو هفته از طریق وب‌سایت Hilton اتاق‌‌های هشت هتل از این گروه در امریکا را به رایگان و بدون پرداخت هیچ مبلغی رزرو کنند.

سخنگوی وقت گروه هتل‌های Hilton در این خصوص گفته بود: چه می‌توانم بگویم. بسیار شرم‌آور است و ما نمی‌توانیم آن را درک کنیم. این مساله نشان‌دهنده عدم‌توجه کافی به جزئیات است.

مقامات رسمی Hilton یادداشتی به هتل‌ها فرستاند که در مورد بارگذاری نرخ‌های اتاق در سیستم رزرو آنلاین، هشدار می‌داد. در پی وقوع این اتفاق، شرکت Hilton به فکر ایجاد فیلتری افتاد که سیستم را از پذیرش نرخ ۲ دلار باز دارد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...