صفحه اصلی / اخبار داخلی / مردم فریب نخورند؛ تبلیغات برگزاری تور ترکیه واقعیت ندارد
مردم فریب نخورند؛ تبلیغات برگزاری تور ترکیه واقعیت ندارد - تصویر 1

مردم فریب نخورند؛ تبلیغات برگزاری تور ترکیه واقعیت ندارد

ایجاد شده: 23/تیر/1399       آخرین ویرایش: 23/تیر/1399

به گزارش هتل‌نیوز، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به اینکه هیچ شرکت هواپیمایی تبلیغ تورهای خارجی را انجام نداده، اظهار داشت: دستگاه‌های نظارتی باید با آنهایی که به نام این ایرلاین‌ها تبلیغ می‌کنند یا آنکه نام آنها را در تبلیغ تور خود می‌آورند، برخورد کنند.

"مقصود اسعدی سامانی" تاکید کرد: مردم خودشان را دچار خسارت نکنند و قبل از خرید بلیط پروازهای خارجی، استعلام‌های لازم را از مبادی رسمی مانند سازمان هواپیمایی کشوری اخذ کنند.

وی یادآور شد: در حال حاضر برای پروازهای توریستی کشورهای مختلف متناسب با وضعیت خودشان و وضعیت کشورهای مختلف، برخی مقاصد خارجی را برای انجام پروازهای مسافری باز کردند. برخی دیگر از مقاصد نیز همچنان در انتظار بهبود شرایط کشورهای مورد نظر از نظر شیوع ویروس کرونا هستند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نیز در این رابطه اظهار داشت: مردم تا زمانی که به صورت رسمی و قطعی، راه‌اندازی پروازهای خارجی اعلام نشده از خرید بلیط از سایت‌هایی که آن را تبلیغ می‌کنند خودداری نمایند.

"رضا جعفرزاده" تصریح کرد: فروش بلیط تحت عنوان تور خارج از کشور منوط به صدور مجوز از کشورهای مختلف است و در حال حاضر کشورهایی که همواره مقصد توریستی هستند، پذیرای مسافران نیستند.

وی در پایان گفت: در حال حاضر ترکیه فقط پذیرای اتباع خود، مسافرانی که تبعیت آن کشور را داشته یا کسانی که ویزای کاری دارند، است و تبلیغات اجرای تور و اعزام توریست به این کشور صحت ندارد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...