صفحه اصلی / اخبار داخلی / مراکز اقامتی اردبیل، پذیرای میهمانان نوروزی
مراکز اقامتی اردبیل، پذیرای میهمانان نوروزی - تصویر 1

مراکز اقامتی اردبیل، پذیرای میهمانان نوروزی

ایجاد شده: 11/اسفند/1399       آخرین ویرایش: 11/اسفند/1399

به گزارش هتل نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ رئیس جامعه هتلداران و مراکز اقامتی استان اردبیل گفت: با تلاش‌ها و پیگیر‌های مدیرکل میراث‌فرهنگی استان در راستای دریافت مجوز برای پذیرش مسافران و گردشگران نوروزی در واحد‌های اقامتی اردبیل، مجوز این امر از ستاد ملی کرونا و وزارت میراث فرهنگی صادر شده است و براین اساس در ایام عید نوروز هتل‌ها و مراکز اقامتی اردبیل دایر خواهند بود.

جعفر بذری فعالیت واحد‌های اقامتی و هتل‌ها را منوط به رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی دانست و بیان کرد: در این زمینه تمهیداتی اتخاذ شده تا تمامی دستورالعمل ها در مراکز اقامتی رعایت شده و پذیرش مسافران با شرط رعایت این مهم باشد.

رئیس جامعه هتلداران و مراکز اقامتی استان اردبیل حفظ سلامت هم‌استانی‌ها و گردشگران را از مهمترین اولویت‌ها بیان کرد و گفت: سال گذشته در همین راستا و برای حفظ سلامت مردم مراکز اقامتی به صورت داوطلبانه اقدام به تعطیلی واحد‌ها کردند که از این بابت خسارات سنگینی به مراکز اقامتی وارد شد.

بذری ادامه داد: از آنجایی که امسال نیز مهمترین اصل با توجه به شرایط کنونی حفظ سلامت گردشگران و مردم است با آمادگی کامل و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در حال آماده‌سازی مراکز اقامتی در سطح استان هستیم تا بتوانیم بدون هیچ مشکل و تهدیدی برای مسافران اقدام به پذیرش در هتل‌ها و واحد‌های اقامتی کنیم.

وی گفت: با دریافت مجوز فعالیت مراکز اقامتی در ایام عید نوروز  امیدواریم بتوانیم بخشی از خسارات واردشده به این حوزه را با رونق فعالیت‌ها در ایام عید جبران کنیم.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...