صفحه اصلی / اخبار داخلی / مدیرعامل آکادمی باروس ؛ تاسیس صندوق بازنشستگی تاسیسات گردشگری بهترین راهکار برای حمایت از نیروی انسانی این حوزه است
مدیرعامل آکادمی باروس ؛ تاسیس صندوق بازنشستگی تاسیسات گردشگری بهترین راهکار برای حمایت از نیروی انسانی این حوزه است - تصویر 1

مدیرعامل آکادمی باروس ؛ تاسیس صندوق بازنشستگی تاسیسات گردشگری بهترین راهکار برای حمایت از نیروی انسانی این حوزه است

ایجاد شده: 26/دی/1402       آخرین ویرایش: 26/دی/1402

به گزارش هتل نیوز ؛ "محمدجواد شاه احمدی" مدیرعامل آکادمی گردشگری و هتلداری باروس در دومین نشست مقدماتی کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران گفت : با وجود اتمام و پشت سر گذاشتن بحران کرونا، ولیکن همچنان مهمترین چالش و دغدغه هتلداران در سراسر کشور، نیروی انسانی است. در دوران کرونا و در کشورهایی مثل فرانسه و ترکیه، دولت با اقداماتی مانند اعطای کمک‌های مالی، معافیت‌ها و عدم اجازه اخراج کارمندان به هتل‌ها، از نیروی انسانی شاغل در این بخش حمایت کرد.

او گفت : در کشور اما کاملاً برعکس اقدام شد. به مدیران هتل‌ها گفته شد تا عدم نیاز به کارکنان خود را اعلام کنند تا آنها از بیمه بیکاری استفاده کنند.

وی افزود : دولت می‌توانست بودجه‌ای که برای تامین بیمه بیکاری نیروی انسانی در نظر گرفته بود را به عنوان کمک مالی به هتل‌ها تزریق کند تا نیروها حفظ شوند.

" شاه احمدی " گفت : با تاسیس صندوق بازنشستگی تاسیسات گردشگری و ذخیره حق بیمه پرسنل شاغل در صنعت گردشگری در این صندوق، می‌توان در مواقع از هتل‌ها و سایر مراکز گردشگری حمایت کرد.

 مدیرعامل آکادمی گردشگری و هتلداری باروس در پایان اضافه کرد : متاسفانه بسیاری از هتلداران در کشور، حمایت آموزشی لازم را از کارکنان خود ندارند و کارکنان مجبورند با هزینه شخصی خود در دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی شرکت کنند.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...