صفحه اصلی / اخبار خارجی / مجموعه هتل‌های کوهستانی هوانگشو؛ طراحی ارگانیک محصولی از گروه معماری MAD
مجموعه هتل‌های کوهستانی هوانگشو؛ طراحی ارگانیک محصولی از گروه معماری MAD - تصویر 1

مجموعه هتل‌های کوهستانی هوانگشو؛ طراحی ارگانیک محصولی از گروه معماری MAD

ایجاد شده: 19/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 19/اسفند/1396

به گزارش سرویس خارجی هتل‌نیوز، مجموعه هتل‌های کوهستانی “هوانگشو” در پارک بین‌المللی به همین نام در چین و در مساحتی به اندازه 613.200 متر مربع و در سال 2017 طراحی و ساخته شدند.

کوهستان “هوانگشو” در یکی از مناطق باستانی و قدیمی چین در استان “آنهویی” واقع شده که یکی از زیباترین مناطق کشور چین به شمار می‌رود. این منطقه از چین به واسطه مناظر بی‌نظیرش شهرت خاصی بین هنرمندان و نقاشان داشته و به همین دلیل استقبال زیادی از این منطقه صورت می‌گیرد.

مجموعه این عوامل باعث شد تا گروه معماری MAD با نظارت “ما یانسونگ” پروژه‌ای بزرگ و فوق العاده را برای خلق مجموعه‌ای از هتل‌های اقامتی در این منطقه را ارائه دهند. پروژه‌ای که به راستی به مناسب‌ترین گروه طراحی رسیده تا آنها با خصوصیات و مفاهیم ذهنی خود، بهترین نتیجه را برای این مجموعه رقم بزنند.

طرح گروه معماری MAD، مجموعه‌ای از هتل‌های لوکس و بزرگ برای گردشگران است. رویکرد طراحی ارگانیک به همراه خطوط دوار که با طبیعت همگام شده‌اند در طراحی‌های جدید گروه معماری MAD مشاهده می‌شود.

“ما یانسونگ” به مانند گذشته ویژگی‌های بصری زیبایی‌شناسی طرح خود را با مشاهده به محیط اطراف و سایت پروژه ارائه کرده است. پرهیز از هر گونه المان‌های اضافی، فراهم کردم بهترین منظره از داخل ساختمان‌ها برای مراجعه‌کنندگان و ارائه بهترین منظره از بیرون نسبت به ساختمان‌ها از مهم‌ترین اقدامات گروه معماری MAD به شمار می‌روند. فراهم ساختن یک شرایط مدرن به همراه تمام امکانات رفاهی در قلب منطقه‌ای که به عنوان یکی از مهم‌ترین نقاط کره زمین که در سازمان “یونسکو” به ثبت رسیده، توانسته است قابلیت‌های فرهنگی- هنری مهمی را خلق نماید.

هر کدام از ساختمان‌ها دارای ارتفاع متفاوتی است که به منظور حفظ سطوح زمین و تخریب کمتر، طراحی شده‌اند. ارتباط پویایی بین این 10 ساختمان ایجاده شده که این ارتباط توسط پیکره‌بندی تمام مجموعه به سمت ضلع جنوبی دریاچه صورت گرفته است. این اقدام طراحی منجر به شکل‌گیری و ارتباط بهتر ساختمان‌ها به عنوان یک مجموعه کامل شده و کانسپت معماری طبیعت‌گرا و طبیعت معمارگرا را به خوبی حفظ نموده است.

مجموعه اتاق‌های ساختمان‌ها نیز دارای تفاوت متراژ و امکانات می‌باشند. نقطه مشترک تمام واحدها، تعبیه بالکن بوده که خطوط آنها با نگرش در توپوگرافی زمین طراحی شده است. مجموعه اقامتی کوهستانی “هوانگشو” به مانند مجسمه‌های بزرگ و سپیدی هستند که آرام و زیبا، هارمونی زیبایی را با زمین‌های چای کوهستان ساخته‌اند.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...